גרסה חדשה לצ'יפס הזיגזג המיתולוגי של רשת בורגראנץ'. אמנם ברשת לא נגעו בצורה המפורסמת של הצ'יפס, אבל כן עשו אותו עבה יותר, בורגראנץ', רשת מסעדות ההמבורגרים הישראלית, אשר הכניסה לז'רגון הקולינרי את השוקופאי וארוחת הקומבינה, משיקה גרסה חדשה לצ'יפס הזיגזג המפורסם שלה: צ'יפס זיגזג עבה יותר, נימוח מבפנים ואקסטרה קריספי וזהוב מבחוץ. לדברי הרשת, הצ'יפס החדש יהיה מתאים יותר למשלוחים וישמור על קריספיות לאורך זמן. 

גם הבריאות עמדה לנגד אנשי הרשת, והצ'יפס החדש יהיה בעל כמות הקלוריות ואחוזי השומן הנמוכים ביותר בהשוואה לרשתות ההמבורגר המובילות, קרי 60 קלוריות פחות ו-5% שומן פחות (ל-100 גרם) בהשוואה לרשתות המובילות. בסקרים ומבחני טעימה שערך מכון המחקר רושניק, עבור הרשת, נמצא כי צ'יפס הזיגזג המחודש זוכה לציונים הגבוהים ביותר ביחס לרשתות ההמבורגר המובילות.
ברשת בורגראנץ' מסרו כי השקת מנת צ'יפס הזיגזג במתכונתו החדשה, הינה חלק ממהלך אסטרטגי בה נוקטת הרשת בשנים האחרונות אשר מטרתה לחדש את התפריט ולהפתיע את קהל הצרכנים הנאמן של בורגראנץ' דוגמת השקת סדרת הרטבים בבקבוק, השקת "שוקו פאי השחר העולה", מנת "ראנץ' בפיתה" ביום העצמאות ה-70 ועוד. 

רשת בורגראנץ' נוסדה בשנת 1972 והיא נמצאת בבעלות מלאה של אורגד אחזקות. הרשת מונה כ-65 סניפים בפריסה ארצית, מקריית שמונה ועד אילת, לרבות שלושה סניפים בנתב"ג וסניף היכל מנורה מבטחים. הרשת מפעילה את שירות משלוחים הגדול ביותר בישראל עם מעל 1200 משלוחים ביום.