סוף השבוע הוא תמיד זמן מעולה לשכוח מטרדות היומיום. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה, מאשר להיכנס לאולם הקולנוע החשוך עם הרבה פופקורן, וכוס משקה גדולה במיוחד ולצלול אל תוך העולם שמוקרן על הבד. במיוחד בשביל זה ערכנו עבורכם רשימה של הסרטים החדשים שמגיעים הסופ"ש.



אישה צועדת קדימה
אלמנה אמידה עוזבת ב־1880 את חייה הנוחים בניו יורק לטובת יערות דקוטה, במטרה להיות ציירת. כשהיא פוגשת בצ'יף אינדיאני ובחייל אמריקאי, היא נחשפת לאמריקה האמיתית ולאמת ההיסטורית שתציף את לבה באהבה.



בימוי: סוזנה וייט. שחקנים: ג'סיקה צ'סטיין, מייקל גרייאייס, סם רוקוול, קיריאן הינדס, צ'סקה ספנסר, ביל קמפ. ארצות הברית, 2017. 101 דקות.


מדד רוטן טומטוז: 54%





על חוף צ'סיל

בחורה שמרנית וביטניק מאוהבים בשנות ה־60, מגיעים לבלות את ירח הדבש שלהם על שפת חוף ציורי באנגליה ומגלים שהחיים יחד הם לא גן של שושנים. בלי לדעת, הלילה הראשון שלהם יחד הופך ללילה הגורלי של חייהם.

בימוי: דומיניק קוק. שחקנים: סירשה רונאן ( "ליידי בירד"), בילי האוול, אמילי ווטסון. אנגליה, 2017. 105 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 69%



סיקאריו: הנקמה
פשע. כשקרטלי הסמים על גבול מקסיקו מתחילים להבריח טרוריסטים לתוך ארצות הברית, מחליט הסוכן הפדרלי להתערב וחובר שוב אל אלחנדרו המקסיקני. אך כשאלחנדרו מוכה האבל על רצח משפחתו חוטף את בתו של ראש הקרטל כנקמה, הם מגלים שהם צריכים הרבה יותר כדי לנצח באמת.

בימוי: סטאנו סולימה. שחקנים: בניסיו דל טורו, ג'וש ברולין, קת'רין קינר, איזבלה מנר, ג'פרי דונובן. ארצות הברית, 2018. 122 דקות.
מדד רוטן טומטוז 71%



נסחפים
זוג שיוצא להפלגה נסחף לתוך סערת הוריקן מסוכנת. כשהסערה חולפת, האישה מתעוררת בספינה ההרוסה, כשבעלה פצוע קשה והם נטושים בלב ים.

בימוי: באלתסר קורמקור. שחקנים: שיילין וודלי, סם קלאפלין. ארצות הברית, 2018. 96 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 70%



להיות מספר אחת
מהנדסת מבריקה שטיפסה במעלה הסולם החברתי עד שהגיעה להנהלה הבכירה, מחליטה להתמודד על תפקיד המנכ"לית ונאלצת להתמודד מול הגברים במלחמה שבה כל האמצעים כשרים.
בימוי: טוני מרשל. שחקנים: עמנואל דבוס, סוזאן קלמנט, רישאר ברי.

צרפת, 2017. 110 דקות. 
מדד רוטן טומטוז: 100%