האלימות בגני הילדים נמשכת: מקרה התעללות נוסף נחשף בגן ילדים פרטי בפתח תקווה, ובמרכזו פעוטה כבת שנה ותשעה חודשים שעברה על פי החשד התעללות מצד העובדות במקום. מן התלונה שהוגשה היום (שני) למשטרת פתח תקווה עולה, כי לאחר שהתעורר חשדם של ההורים כי בתם הפכה קורבן להתעללות בתקופה האחרונה, הם דרשו ממנהלת הגן לצפות במצלמות האבטחה המותקנות במקום.

חרף חשדם נדרשו ההורים לשלם בגין הצפייה במצלמות האבטחה ולתדהמתם החששות שקיננו בהם אוששו: בסרטונים נחשפו מספר מקרים בהם הופעלה אלימות פיזית כלפי בתם על ידי אחת העובדות במקום, כאשר במקרה אחד היא סוטרת על פניה של הפעוטה, ובאחר היא קושרת אותה לכיסא ומתעלמת ממנה במשך כשעה וחצי. 
 
עורכת הדין חני גלוקשטד סדן, המייצגת את הורי הפעוטה, אמרה: "היום הוגשה תלונה במשטרה לאחר שההורים נחרדו לגלות שהפעוטה, בת פחות משנתיים, נפלה קורבן לסטטיסטיקה של התעללות בגני הילדים. ההורים ראו במו עיניהם איך שהגננת מתעללת בבתם הקטנה, סוטרת על פיה, מושיבה אותה וקושרת אותה במשך שעה וחצי בכיסא ומתעלמת ממנה, ואם לא די בכך, על מנת לצפות בקלטות הללו הם נדרשו על ידי הגננת לשלם כסף". כמו כן מסרה עורכת הדין, כי "בשלב זה האירועים נמצאים בחקירה ואנחנו בטוחים שהמשטרה תעשה הכל כדי לחשוף ולחקור את האירוע ותגיש המלצותיה בהתאם".
גן ילדים. צילום אילוסטרציה: עומר מסינגר, פלאש 90
גן ילדים. צילום אילוסטרציה: עומר מסינגר, פלאש 90