גביע העולם בכדורגל שוב מטלטל את הטלוויזיה בישראל: אמש נקבע שיא צפייה במשחק הכדורגל צרפת - בלגיה, שהשיג את הנתון הגבוה ביותר למשחק חצי גמר מאז תחילת שיטת המדידה הנוכחית, 32.3 אחוזי רייטינג. משחק המונדיאל פתח את שלב חצי הגמר והביא לתאגיד השידור הציבור נתונים גבוהים, כאשר המשחק בין קרואטיה לאנגליה הערב יכול לשבור את השיא, ערב אחר ערב, בשנית. 



בקרב הערוצים המסחריים לא היה נראה שהייתה נכונות להציב חלופה של ממש ולנסות להילחם במשחק חצי הגמר, והפריים טיים התמלא בשידורים חוזרים: "מה זה השטויות האלה", "אבודים" ו"עושות חשבון".




ברצועת הפריים-טיים, כאמור, הובילה אמש "כאן 11" עם משחק המונדיאל בין צרפת לבלגיה וגרפה 32.3 אחוזי רייטינג. בקרב זכייניות ערוץ 2 לשעבר הובילה "קשת 12"עם שידור חוזר של התוכנית "מה זה השטויות האלה" עם עדי אשכנזי שקיבלה 7.5 אחוזי רייטינג, מול "אבודים" עם צופית גרנט של "רשת" שגרפה 6.2 אחוזים. "עושות חשבון" של ערוץ עשר, לעומת זאת, עשתה 2 אחוזים בלבד.

ברצועת החדשות, עשו המהדורות 10.2 אחוזים ב"קשת 12" ו-8.3 ברשת, חדשות ערוץ עשר גרפו 6.1 אחוזים. מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי, קיבלה 5.5 אחוזים בלבד, נתון נמוך מאוד בהשוואה למספרים שהביא המשחק ששודר אחריה, דבר שניתן להסביר בכך שלא היה משחק בשעות הצהריים, שהיווה בדרך כלל מקפצה למהדורה.

"רשת 13" הובילה בשעות הבוקר עם "העולם הבוקר" שהשיג 3.4% רייטינג, לעומת "קשת 12" עם "חדשות הבוקר", עם 2.9% ו"ערוץ עשר" עם "בוקר אור" עם 1.8% רייטינג.