בעוד רבים רק מדברים על כך שלאהבה אין גיל, זוג אחד מארה"ב, עם פער של 28 שנים ביניהם, החליט להוכיח זאת על בשרו. לטענתם, הם חושפים את סיפור אהבתם כדי להראות לעולם שאהבה היא באמת עיוורת, ועם שני אנשים נהנים זה מחברתו של האחר - זה כל מה שחשוב. השניים, נדין טראן בת ה-27 וסטיבן קרלי בן ה-55, נפגשו ממש במקרה במקדונלדס, וכשמבטיהם הצטלבו הם מיד הרגישו שיש ביניהם חיבור.

הם החליטו לשבת יחד ולהכיר, ובעודם בולסים ג'אנק פוד איכותי' מצאו עצמם מדברים במשך ארבע שעות ברצף. זמן קצר לאחר מכן הם כבר היו מאוהבים, הפכו לזוג ומאז הם בלתי נפרדים. עבור נדין, הדבר הראשון שמשך אותה בסטיבן, כבאי במקצועו, היה המראה השרירי והחטוב שלו וגם העובדה שיש לו הרבה מאוד קמטים. סטיבן לעומתה הוקסם מההתלהבות הרבה שלה והסיפורים המעניינים שהיו לה לספר.

כיום הם מתגוררים יחד באילינוי וסטיבן אף עוזר לנדין לגדל את ביתה בת השנה וחצי. לדבריה של נדין, שעובדת כיזמית, "פער הגילאים אף פעם לא היווה בעיה עבור אף אחד מאיתנו", זאת מלבד כאשר הנושא נוגע לאמצעי תקשורת: "החלק הכי קשה במערכת היחסים שלנו היא להחליט על אמצעי התקשורת המועדפים. אני מעדיפה הודעות והוא מעדיף לדבר פנים אל פנים או בטלפון. זה אולד סקול מול ניו סקול".
 

נפגשו במקדונלדס, אכלו והתאהבו. נדין וסטיבן
נפגשו במקדונלדס, אכלו והתאהבו. נדין וסטיבן


 

מלבד זאת, הם כמו כל זוג באשר הוא וככאלו לפעמים הם נהנים זה מחברת זו, ולפעמים משגעים אחד את השנייה. "מה שמעצבן את סטיבן הוא שהשרות שלי מפוזרות בכל הבית. הוא גם לא אוהב שאני תמיד שולחת הודעות במקום להתקשר או שואלת שאלות שהוא כבר ענה לי עליהן", הסבירה נדין. "אני לעומת זאת לא אוהבת את זה כשהוא משתמש בקרם נגד קמטים לפני שהוא הולך לישון, שהוא לא יודע לקרוא את המחשבות שלי ושומע מוזיקה שאני לא אוהבת ברדיו"

אבל הריבים הם רק חלק קטן מחיי הזוגיות שלהם, ואת רוב הזמן שלהם יחד מעבירים בנעימים: "אנו לא שונים מכל זוג אחר. אנחנו אוהבים לצאת יחד לאכול, ללכת למכון כושר, לבלות עם משפחה וחברים ושכנים. אנחנו חיים יחד ושטים יחס המון בספינה".
 

לפעמים אוהבים, לפעמים רבים, כמו כל זוג. נדין וסטיבן
לפעמים אוהבים, לפעמים רבים, כמו כל זוג. נדין וסטיבן



למרות שנדין וסטיבן נראים כמו אב וביתו, הם דווקא טוענים שהסביבה ברובה מפרגנת. זאת כמובן מלבד המשפחה של נדין, שעדיין מתקשה לקבל את הקשר שלהם: "המשפחה שלי הייתה בהלם כשסיפרתי להם והם עדיין מתקשים לעכל את מערכת היחסים שלנו. המשפחה שלו לעומת זאת הייתה מאוד מבינה ומקבלת עוד מההתחלה". 



התקווה שלהם היא שבבוא היום משפחתה של נדין תשנה את דעתה ותבין שהם אוהבים. עד שזה יקרה, המסר שלהם לאנושות הוא ש"אהבה מגיעה בכל הצורות, הגדלים והגילאים. אל תשפטו מערכת יחסים לפי התמונות או לפי פערי גילאים. תכירו את הסיפור מאחורי זה".