סוף השבוע הוא תמיד זמן מעולה לשכוח מטרדות היומיום. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה, מאשר להיכנס לאולם הקולנוע החשוך עם הרבה פופקורן, וכוס משקה גדולה במיוחד ולצלול אל תוך העולם שמוקרן על הבד. במיוחד בשביל זה ערכנו עבורכם רשימה של הסרטים החדשים שמגיעים הסופ"ש.



אנתרקס


מתח. חבורה שמשרתת יחד בצבא, מתנדבת לקחת חלק בניסוי שמטרתו למצוא חיסון נגד אנתרקס. שבע שנים אחרי, הם מגלים שלחיסון יש תופעות לוואי הרסניות ויוצאים לחשיפת האמת. מבוסס על סיפור אמיתי שנחשף בתוכנית "עובדה".



בימוי: שי שרף. שחקנים: אודי פרסי, עמית אפשטיין, זיו פלג, ליאור חסון, אורטל בן שושן, דנה מיינרט. ישראל, 2017. 77 דקות.





כל הדרך אלייך


קומדיה. גבר נאה ושקרן שהכל בא לו בקלות, פוגש יום אחד בחורה צעירה ויפה. שורה של צירופי מקרים גורמים לו לומר לה שהוא מרותק לכיסא גלגלים. הוא כמעט כובש את לבה, עד שהוא פוגש את אחותה שמגיעה על כיסא גלגלים בעצמה.



בימוי: פרנק דובוסק. שחקנים: פרנק דובוסק, אלכסנדר לאמי, ז'ראר דארמון, אלזה זילברשטיין. צרפת, 2018. 107 דקות.


מדד רוטן טומטוז: 60%




האוקיינוס שבינינו 

דרמה. ימאי חובב מחליט להתחרות במרוץ יוקרתי להקפת כדור הארץ בסירה. במהרה מוצאים עצמם אשתו וילדיו מול הדי התקשורת שרואה בו גיבור לאומי, אך מגלים שהתהילה יכולה להיות חמקמקה ולעתים אכזרית.

בימוי: ג'יימס מארש. שחקנים: קולין פירת', רייצ'ל ויל. בריטניה, 2017. 101 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 71%



גורד שחקים
פעולה. סוכן אף־בי־איי לשעבר, שנמצא בשליחות בהונג קונג כאיש אבטחה של גורד שחקים, נקלע לשריפה שפורצת בבניין. כשהוא מגלה שלא כל שותפיו רוצים בטובתו, הוא מנסה למצוא את האחראים לשריפה ולהציל את משפחתו שנלכדה בבניין. 

בימוי: רוסון מרשל ת'רבר. שחקנים: דווין "דה רוק" ג'ונסון, נב קמפבל. ארצות הברית, 2018. 102 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 54%



עד הקצה: ג'סטה 2

לבני נוער. בסרט ההמשך, יחסיהם של החברים העשירים עולים על שרטון. כשאחד מהם נופל קורבן לעוקץ ומאבד הכל, השלושה חוברים ומשיבים מלחמה.

בימוי: קובי מחט. שחקנים: און רפאלי, נאיה פדרמן, מתן לקס, עמי אנידג'ר, רודי סעדה, עדי וייס, גיא זוארץ, יוסי פנסו. ישראל, 2018. 93 דקות.