נועם ג'יבלי, אחיינה של אופירה חיים שנרצחה על ידי בעלה לשעבר, שוחח עם ברהנו טגניה וטל פיקרביץ' ברדיו 103fm. "אנחנו עדיין לא מעכלים את זה", סיפר, "ההפתעה הזו עדיין נמשכת. זה סיפור שהתחיל עם תקווה מאוד גדולה והסתיים לצערי, על פי החשדות, בצורה הכי עצובה שיש. אני באיזה שהוא מקום עדיין לא רוצה להאמין אבל כנראה שאין הרבה ברירות".



עוד אמר ג'יבלי כי "לא היה רקע של סכסוך בין אופירה לגרוש. מדובר בזוג שלא ביחד כבר כמעט 20 שנה. בכל גירושים יש מחלוקות כאלה ואחרות. אף אחד לא האמין שזה מה שיקרה בסופו של דבר ביניהם. לא היה שום רקע שיכל לגרום לנו לחשוד, לא שמנו את האצבע מההתחלה שאולי זה אכן יהיה הוא. היה ביניהם קשר בעיקר בגלל הבנות. לא קשר אלים או לא נורמטיבי בין בני זוג גרושים".



לגבי מעורבותה ברצח של קרובת משפחה נוספת, הנמצאת במעצר, אמר ג'יבלי כי "זה משהו שעוד יותר לא מתעכל. זה ממש נראה כמו איזו סדרה הוליוודית של תסריטאי מאוד טוב, שכל מידע שדלף אלינו הוא בדיוק בסוף של פרק עם כיתוב 'המשך יבוא'. כל סוף כזה של פרק נתן לנו שוק חדש. המשפחה יושבת שבעה והיא בהלם. אני לא מאמין על שניהם. קרובת המשפחה יושבת איתנו די הרבה. קשה".