ביום ראשון הקרוב יתקיים גמר המונדיאל בין צרפת לקרואטיה. מונדיאל 2018 שבר את שיאי הצפייה של קודמיו וסיפק המון רגעי מתח, התרגשות וגם אכזבה. נבחרות גדולות ושמות גדולים נפלו בעוד שחדשים צמחו והגיעו לגדולות. אמן החושים אורי גלר, שעומד בראש קמפיין ההימורים של 'ווינר' הימר היום (חמישי) ב-103FM על הקבוצה המנצחת בטורניר: "נאמר לי לא לגלות מי מנצח. אני מאמין במוטיבציה, אנרגיות וכוח המוח ומחשבה חיובית. אני בהחלט מזהה אנרגיות חיוביות אצל הקרואטים שישחקו בגמר בתשוקה. הם יתנו את הכל, אני לא רוצה להגיד אבל אני יודע כבר מי ינצח. האמת שניסיתי לעזור לאנגלים לנצח. חתמתי על הכדור בו ניצחו את מונדיאל ב-66. יבוא היום והם ינצחו, הכדורגל התחיל באנגליה".

רוני דניאל התוודה: "אורי גלר ואנוכי היינו יחד בקורס קצינים באותה פלוגה. היו כמה דברים שהוא עשה ולא ידעתי להסביר אותם. באחד הלילות במקום שכוח אל היה פיצוץ. אני באותה עת חשבתי שמדובר בפצצה שהופלה עלינו וגלר הרים את הראש וטען 'מטוס נפל'. אחרי שעתיים באמת קיבלנו דיווח שמטוס התרסק והטייס נפגע".





"שכחתי בכלל מהסיפור הזה", שיתף גלר, "אני נזכר עכשיו, באמת הרגשתי מיד שזה מטוס. קרה לי פעם מקרה נוסף כזה, כשהייתי בן עשר הורי התגרשו ושלחו אותי לקיבוץ חצור בדרום. במהלך אחד השיעורים נעמדתי באמצע הכיתה וצעקתי שמטוס מתרסק. המורה מיד הושיבה אותי אך רגעים לאחר מכן מטוס אכן התרסק במטה הבננות סמוך לשדה התעופה בחצור. למזלנו לטייס לא קרה שום דבר. לא אשכח את הסיפור זה".

על הגעתו לקורס קצינים סיפר: "כשהורי התרגשו אמי ואני נסענו לקפריסין שם אמי התחתנה עם יהודי הונגרי. המוסד גילה שאנחנו מישראל והפך את המלון ששהינו בו לבית בטוח לאנשי מוסד ומרגלים ממנו יצאו לרגל במדינות ערב. שם פגשתי מרגל בשם יואב שחם שהשתגע מכוחותיי. הוא קרא לי להתגייס לצנחנים לקורס קצינים ואז אמצא אותו. לצערי הוא נהרג והחלום שלי התנפץ, אך המשכתי והשאר זה היסטוריה".