אני, כמו רבים אחרים, נחשפתי לסרטונים המאוד מטרידים וכואבים של ענבל אור שהיא מצלמת את עצמה במשך היום ולא נראית במצב ה'מי יודע מה' מבחינה נפשית וגם אני מרגיש מעין התכווצות בלב מתוך מחשבה שאולי אני צופה במשהו שהסוף שלו ידוע מראש ואף אחד לא עוצר את זה. 

לבחורה הזו יש שלושה ילדים לא משנה מה היא עשתה. היא עשתה כאב להרבה אנשים, התנהגה מבחינה עסקית בצורה הכי מחורבנת שיכולה להיות, היא פגעה בהרבה אנשים שהיה להם חלום לדירה אך היא גם בן אדם. במדינה כמו שלנו בה משקמים גם אנסים ורוצחים, מישהי כמו ענבל אור חייבת שיקום דחוף והמדינה חייבת לדאוג לזה.
אנחנו לא תמיד יכולים לשפוט אדם מהמקום בו הוא היה. קראתי את מיקי לוין במעריב, שם נכתב 'לא משנה עבר הבן אדם ובמה חטא כל נאשם זוכה לקבל ייצוג משפטי ולהגן על עצמו'. לא צריך להריץ את הדאחקות הידועות ולהפיץ לכולם את הסרטונים. ענבל עוברת התמוטטות גדולה מאוד וערעור גדול במצבה הנפשי גם אם המשטרה הגיעה אליה הביתה ואשפזה אותה בבית חולים ובית החולים שחרר אותה. מישהו חייב לקחת אחריות ולבדוק כי זה יכול להיגמר רע מאוד ואז כולנו נכה על הראש ונגיד איך ראינו את התמונה על הקיר. אל תגידו מגיע לה ושתאכל את הדייסה שבישלה. מדובר בחיי אדם. 

בבקשה אל תפיצו את הסרטים האלו. זה לא נעים וזה מביך. אני כל הזמן חושב על הילדים שלה שמתישהו ייחשפו לסרטונים של אמא שלהם. אתם רואים לאן היא מתדרדרת ואיך היא התרסקה בכל כיוון אפשרי. היא תשלם על מה שעשתה מצדי עד סוף ימייה אך צריך לחמול הנפש הזו ולדאוג שמשהו לא יקרה לה. לתת לה טיפול גם אם בכפייה כדי לנסות להחזיר אותה קצת לחיים.