נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר כי "איראן מתנהגת אלינו עם יותר כבוד מבעבר, אם יקראו לי ויבקשו ממני לחתום על הסכם - נעשה זאת". הוא התייחס לפגישתו הצפויה עם נשיא סוריה ולדימיר פוטין, בתחילת השבוע הבא. "היא צפויה להיות הפגישה הקלה ביותר שקיימתי במהלך המסע שלי באירופה", הסביר, "אני לא רוצה שפוטין יהווה איום, ולכן יש לנו את נאט"ו".

"האם הוא האויב שלי? הוא לא. אני מקווה שיום אחד אולי הוא יהיה חבר, פשוט אני עדיין לא מכיר אותו טוב", הוסיף במסיבת עיתונאים שקיים במהלך כינוס נאט"ו. נשיא ארצות הברית ציין כי במהלך הפגישה עם פוטין, שתתקיים יום אחרי גמר המונדיאל, הוא יעלה סוגיות של בקרה על נשק, חתימה על אמנת סטרטאפ חדשה ועל כך שרוסיה הפרה את ההגבלות של הסכם פירוק נשק גרעיני לטווח בינוני. הוא הסביר: "אנחנו לא מחפשים הרבה בפגישה הזו - אנחנו רוצים לדבר על סוריה ועל המעורבות הרוסית בבחירות. נדבר גם על האירועים באוקראינה".
נושא נוסף שהנשיא האמריקאי התייחס אליו, מספר שעות לפני שימריא לביקורו הראשון בבריטניה, הוא הברקזיט. "אני לא בטוח שהגישה החדשה של בריטניה לברקזיט, היא מה שהבריטים הצביעו עבורו", אמר, "הם נמצאים בנקודה קריטית, אחרי שתי התפטרויות של שרים בממשלה". הוא נשאל מהי דעתו על המהלך ואמר "זה לא מקומי לומר זאת, אני רק רוצה לראות האם הם יצליחו להעביר את התהליך הזה בצורה כל כך מהירה".