צפו בעומר אדם רוקד על שולחן במיקונוס! כלומר, צפו כי קיץ וחם ואין לכם משהו חשוב יותר לעשות וסרטון נמשך רק 55 שניות, שכוללות שתי פרסומות לא רלוונטיות לתחבושות היגייניות ואז סרטון של עומר אדם רוקד ללא חולצה על שולחן כאשר מסביבו צוהלים ישראלים נוספים. צפו בעומר אדם רוקד כאילו אף אחד לא רואה סרטוני יו־טיוב. 

צפו בנשיקה של יונתן מ"כמה רחוק" בפרק הסוחף של סיום העונה! כלומר, צפו בנשיקה רגילה לגמרי של גבר שאתם לא מכירים עם אישה שלא אכפת לכם ממנה, וגם לה לא אכפת ממנו, כי היא כבר התחתנה עם גבר אחר עוד לפני שהתוכנית עלתה לאוויר. צפו כי החיים שלכם משעממים ולעולם כבר לא תזכו להתנשק, לא עם ישראלי שחי ביפן ולא עם אישה נואשת שגם מתחתנת וגם מחפשת.

ואם אתם כבר פה, הנה משהו אפילו יותר מעניין: צפו באביבית בר זוהר נכנסת לבית "האח הגדול". היי, חכו רגע. אם אתם כבר פה, אז צפו באביבית בר זוהר יוצאת מבית "האח הגדול"! צפו במהפך האדיר של רועי מ"היום בעוד שנה"! כלומר, צפו ברועי שהיה גבר שמן ואחרי שנה נשאר אותו דבר, כי הוא לא הצליח להוריד את הקילוגרמים שהבטיח להוריד, אף על פי שאמר בשידור שהוא ירזה. ועכשיו קשת ומאקו ואסי עזר נוזפים בו על כך שכבר הביאו אולפן וצלמים ותאורה ותפאורה ותוכנית שלמה רק כדי שהוא יצליח להיות פחות שמן, אבל הוא בשלו. לא אכפת לו משיקולי ההפקה ומהכסף שכבר הושקע, ובמשך שנה שלמה לא הוריד אפילו גרם. 


צפו בחילוץ הילדים מהמקום המפחיד ביותר בעולם שבו נתקעו! אה, סליחה, במקום סרטון על הילדים התאילנדים החמודים שתקועים במערה הבאנו סרטון של הילדים האומללים מסוריה, ששרדו את מלחמת האחים האכזרית ועכשיו הם סובלים מפציעות ומחלות ומהיעדר עתיד ותקווה וכו' אבל הם סורים, אז התעלמו מהם ועברו לקטע הבא: צפו בילדים חרדים חמודים במנהטן שעולים מאחורי האוטובוס ומתגלשים מהדלת הקדמית! (כי יש גם ילדים חמודים עם פוטנציאל ויראלי שאינם בסכנת חיים בתאילנד).

צפו במונולוג של ליאור שליין על מירי רגב! כלומר, צפו בדעה צפויה וחסרת השראה שהייתם יכולים לחשוב עליה לבד, אבל היא נאמרת בחיוך מתנשא, מחיאות כפיים וצחוקים מוקלטים. ואם צפיתם בזה, צפו גם במונולוג הנוקב של לוסי אהריש נגד הצביעות של פוליטיקאים. זהו, אין המשך. היא פשוט נגד הצביעות באשר היא, וזה אפילו בלי חיוך מתנשא, בלי מחיאות כפיים ובלי צחוקים מוקלטים. ואם אהבתם את המונולוג של אהריש, צפו גם בדעה של נדב בורנשטיין על הזוגיות החדשה של עמרי בן נתן עם עדן פינס! ואם אהבתם את הדעה של נדב בורנשטיין, אז צפו בהידלדלות מהירה של תאי המוח שלכם, עד שמרוב צפיות בקטעים סתמיים לחלוטין תגיעו לסוף הקיץ אהבלים גמורים.

אבל אל תפסיקו, ובכל זאת: צפו בקרב הגדול של אביב גפן נגד אייל גולן! כלומר, צפו בשני אומנים שוויתרו על כל דבר שהאמינו בו עד היום, ועכשיו מוכרים לנו שהם מאמינים בהפך הגמור, תמורת יותר כסף ויותר פרסום. ובמיוחד צפו באייל גולן אומר שהמטרה שלו פה היא לדחוף את המוזיקה המזרחית! (לא להאזין, לא ליהנות, לא לגלות. לדחוף! כי זה מה שעושים עם מוזיקה היום, דוחפים! ואם אהבתם את אייל גולן דוחף, בטח תאהבו גם את מוצרט דוחף את חליל הקסם, ורדיוהד דוחפים את קארמה פוליס).

צפו באדם מורשע שצועק שמנסים להשתיק אותו! (איך משתיקים, אם אתה ממשיך לצעוק?) צפו, צפו, רק אל תפסיקו לצפות. הקטעים קצרים והכותרות מפתות ומלאות סימני קריאה, ויש מילים שעומדות בכניסה לקטע הוויראלי ניצבות בלבוש פרובוקטיבי ומזמינות אתכם להיכנס מסוקרנים, להמתין פרסומת אחת, ואז לעוד אחת עם אפשרות ל"דלג" אחרי חמש שניות שנמשכות לפחות שבע, ורק אז להיחשף לסרטון של חצי דקה שבטח לא יעזור לכם בחיים, גם לא יעשיר את עולמכם, אבל אולי לרגע יגרום לכם הנאה. 
 
צפו! צפו כאילו הכנסתם לפה כדור שוקולד, כאילו לקחתם שאיפה מסיגריה שמשחררת את האנדורפינים במוח לכמה דקות. ואז, אחרי שעומר אדם רקד על שולחן במיקונוס, נותרתם עם תחושת ריקנות מדכאת, שאין יותר במה לצפות.