את נטע ברזילי הכרנו באודישן מוצלח במיוחד לתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון". בריאליטי היא הספיקה ליצור עשרות שירים ורמיקסים בעזרת הלופר שלה, שהבולטים בהם היו "Rude Boy" של ריהאנה, "Sing Hallelujah" של ד"ר אלבן, וכמובן ה"משאפ" של השירים "Tik Tok" של הזמרת קאשה ו"Gangnam Style" של סיי, איתו לקחה את הגמר. זמן קצר אחרי הניצחון יצא "Toy" שיצרו סתיו בגר ודורון מדלי והפך תוך ימים ספורים ללהיט בישראל ומאוחר יותר גם כבש את האירוויזיון. מאז הזכייה, לא שמענו שיר חדש מבית היוצר של ברזילי, וכעת, מסתבר שהיצירה הבאה שלה היא בכלל פרסומת.



הערב (רביעי) תעלה בערוצים הגדולים הפרסומת הייחודית בה השתתפה ברזילי לחברת פרטנר TV, שכוללת עיבוד מקורי של זוכת האירוויזיון ואבשלום אריאל לשיר "החופש הגדול" של נעמי שמר.




הקמפיין, שהפקתו נעשתה גם בישראל וגם בחו"ל צולם בשבוע שעבר בקייב, אוקראינה, שם הוקמו סצנות שלמות מתוך סדרות נטפליקס, עם תפאורה מלאה וניצבים. ברזילי "התפרצה" אל סצנות אייקוניות מסדרות הדגל של נטפליקס, בהן "נרקוס", "הכתר", "דברים מוזרים" ו"כתום זה השחור החדש". בקמפיין בולט גם הסאונד הייחודי שמופק באמצעות הלופר, הכלי המוסיקלי שמלווה ומזוהה עם הזמרת עוד מימי "הכוכב הבא".

נטע ברזילי מסרה: "מרגש וכיף לשתף פעולה עם נבחרת כל כך מוצלחת ולראות איך הרעיונות המשותפים שלנו הופכים למציאות טלוויזיונית".