לפני כחודשיים וחצי הושקה העונה החדשה של "האח הגדול" ב"רשת 13" בקול תרועה רמה ורייטינג ששבר את שיא הצפייה מאז פיצול ערוץ 2, עם 29 אחוזים במגזר היהודי. בשבועות שאחרי נראה היה כי תוכנית הריאליטי היקרה איבדה גובה, והפסידה למתחרה "קשת" במספר ערבים, אך מאז החלפת עורכת התוכנית, כניסת הדיירים החדשים לבית ותום משחקי המונדיאל, "האח" חוזר לימי התהילה וחוצה את רף 20 האחוזים.



התוכנית של המגיש לשעבר של "האח הגדול" אסי עזר, "היום בעוד שנה", מצידה סיימה אמש עונה חלשה במיוחד עם ממוצע של 10.5 אחוזים בלבד, הנתון העונתי הנמוך ביותר לדוקו-ריאליטי מאז הפיצול. נראה כי אפשר לתלות את חוסר ההצלחה של התוכנית בהשקתה בזמן משחקי המונדיאל שמשכו את הצופים אליהם, וגם בתחרות שהציגה "רשת" כשברבים מהערבים שיבצה את "האח" מול המגיש לשעבר.



כאמור, ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש התוכנית "האח הגדול" של הזכיינית "רשת" עם 20.4 אחוזי רייטינג, מול "היום בעוד שנה" של "קשת" שגרפה 9.2  אחוזים. "חברות" של ערוץ עשר, לעומת זאת, קיבלה 7.1 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "יחידה מעורבת" שקיבלה 3.4 אחוזים ו"סליחה על השאלה" שקיבלה 3.2 אחוזים.



"האח הגדול". צילום מסך
"האח הגדול". צילום מסך



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 11.6 אחוזים ב"קשת 12" ו-10 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 7.1 אחוזים. מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.2 אחוזים, וחדשות "ערוץ 20" קיבלו 1.6 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 8 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 8.8 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות", קיבלה 6.2 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את "אורלי וגיא" הגיע אל החדשות עם 3.9 אחוזים.