פרקי הפתיחה של תוכניות טלוויזיה נחשבים למדד להצלחת העונה כולה וקברניטי הערוצים המסחריים כוססים ציפורניים לפני עליית כל פרק בכורה בתוכנית חדשה. שתי האחרונות שהשיקה "קשת" בחודשים האחרונים, "היום בעוד שנה" ו"אביב או אייל" לא הצליחו להתרומם ברייטינג בגלל חודש משחקי המונדיאל, ובגלל ספינת הדגל החזקה של "רשת" - "האח הגדול" שלרוב שובצה מול התוכניות החזקות. אמש עשתה "קשת" מהפך וחזרה להוביל בתוכנית החדשה "נינג'ה ישראל" בהגשת אסי עזר ורותם סלע עם 18.7 אחוזי רייטינג מול "האח הגדול" עם 17.6 אחוזים.



נראה שב"רשת" ניסו לטרפד את המהלך, ולהציב מול פרק הבכורה אלטרנטיבה חזקה, כפי שעשו בפתיחת שתי התוכניות האחרות, ודחו את פרק ההדחה שהיה אמור להתקיים ביום ראשון, לאמש, מול השקת "נינג'ה ישראל", למרות שהדייר המודח כבר נבחר. כעת, נראה כי התרגיל לא עבד והצופים העדיפו לראות כיצד נראית התוכנית הספורטיבית של זוג המגישים הקבוע של "קשת".


ראיון עם אסי עזר ורותם סלע על "נינג'ה ישראל"



"ערוץ עשר" השיק את העונה החדשה של תוכניתם של מירי נבו ואלי אילדיס, אך לא הצליח לעמוד בתחרות וקיבל 2.3 אחוזים בלבד, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "אנחנו על המפית" שקיבלה 3.5 אחוזים.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 13.3 אחוזים ב"קשת 12" ו-8.5 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 5.2 אחוזים. מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.3 אחוזים, וחדשות "ערוץ 20" קיבלו 1.3 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 6.7 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 10.4 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות", קיבלה 5.6 אחוזים ו"הדו"ח היומי" שקיבלה 5.1 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את "אורלי וגיא" הגיע אל החדשות עם 2.6 אחוזים בלבד.