לאחר המתנה ארוכה ומופעי חימום של הכוכבות הצעירות אנה זק, עדי ביטי ואגם בוכבוט, עלה הרכב האלקטרו-פופ הבריטי לבמה אמש לעיני אלפי צופים בלייב פארק בראשון לציון. צופים מכל הגילאים נאספו בפארק, כשחלק גדול מהם ילדים ובני נוער.
 
הצעת הנישואים בהופעה של "קלין בנדיט". צילום: יח"צ
"קלין בנדיט" נוסדה ב-2008 וכוללת שלושה חברים רשמיים: הצ'לנית גרייס צ'אטו והאחים ג'ק ולוק פטרסון.  ג'ק, מייסד וקלידן ההרכב "חש ברע" ולא הגיע להופעה בישראל. במסגרת סיבוב ההופעות הצטרפו להרכב הסולניות קירסטן ג'וי ויסמין גרין, הכנרית סטפני בנדטי והבאסיסט סם סקירו שהגיעו גם להופעה בישראל.
 הלהקה פתחה את ההופעה עם הלהיטים "סימפוני" ו-"ריל לאב" בפרץ של אנרגיה. בהמשך בא הסינגל החדש והחביב "סולו", והלהיט ההימנוני "רוקאביי". ארבע חברות ההרכב נעו ורקדו על הבמה שופעות חיוכים בעוד ששני הבנים נשארו בלתי מורגשים מאחור. הביצועים היו טובים והשילוב שעושה הלהקה בין מוסיקה אלקטרונית, קלאסית, פופ ושחורה עושה את העבודה ומקפיץ את הקהל הישראלי. בין השירים היו שלל פעלולי פירוטכניקה והרבה קונפטי עף באוויר. 
 

"קלין בנדיט" ביצעו שתי גרסאות כיסוי במהלך ההופעה, אחת ל-"האנג אפ" של מדונה (או כפי שהגדירו אותו: "שיר של מדונה/אבבא") ושניה ל"ליידי" של להקת מודג'ו. לאחר שהלהקה ירדה מהבמה וחזרה להדרן, באה גם התייחסות לט"ו באב ("את יודעת איזה יום היום?", "זה יום האהבה הלאומי של ישראל"). ההרכב העלה לבמה שני מעריצים, זוג צעירים גאים. אחד מהם ניצל את ההזדמנות והציע נישואים לשני מול אלפי הצופים המריעים.

"דווקא בשבוע שבו אנחנו נלחמים על הזכויות של הקהילה שלנו, זו ההזדמנות שלנו להראות לעולם שאהבה נועדה לאחד בין בני אדם, לא משנה מי הם", אמר בעברית. הוא ציטט גם באנגלית משירה של הלהקה, "rather be": "כשאני איתך אין מקום אחר שאני מעדיף להיות בו". הלהקה הבריטית הנרגשת צילמה סלפי עם זוג האוהבים הישראלים וסיימה את ההופעה עם אותו שיר, בביצוע מעולה, כשכל הקהל שר איתה. נקווה שהם ישובו לכאן במהרה, אולי אפילו בהרכב מלא.