הטרגדיה בתל אביב: שמו של הנער בן ה-13 שנדרס למוות בלילה שבין חמישי לשישי ברחוב אבן גבירול שבתל אביב הותר היום (שבת) לפרסום - אילון שלו-אמסלם. בעת התאונה, משפחתו של אמסלם הוריו ודקלה שלו-אמסלם היו בחופשה בתאילנד יחד עם שתי אחיותיו, חופשה שאילון היה אמור להצטרף אליה, אך ביקש להישאר בארץ, ונשאר עם בן משפחה נוסף.



מיד לאחר קבלת הבשורה הנוראית, נעשו סידורים למציאת הטיסה המתאימה, והוריו ואחיותיו שבו ארצה מחופשתם. "זה לא נתפס, השבר נוראי", אמר קרוב, שנכח בבית המשפחה בשכונת צהלה, שם רבים יושבים לצדם ומנסים לנחם את המשפחה האבלה. אילון יובא מחר למנוחות, ומועד הלווייתו יתפרסם לאחר צאת השבת. אביו של הנער, קובי אמסלם, כיהן בעבר כממונה על השכר במשרד האוצר.



הרכב הפוגע בתאונת הדרכים בה נהרג אילון. צילום: מד"א
הרכב הפוגע בתאונת הדרכים בה נהרג אילון. צילום: מד"א



הנהג הפוגע, תושב ירושלים כבן 23, יובא מחר לדיון בערר שהגישה המשטרה על ההחלטה לשחררו למעצר בית שהתקבלה בבית המשפט בשישי וביצועה עוכב עד לדיון בערעור. הנהג הפוגע חשוד בהריגה, נהיגה תחת אלכוהול, סירוב להיבדק וגרימת חבלה חמורה. בא כוחו של החשוד טען שסיבת התאונה נבעה מ"צינור מים שהתפוצץ וגרם לאובדן שליטה ברכב", והוסיף ש"זה היה יכול לקרות לכל אחד". את סירובו לעבור בדיקה הסביר עורך הדין כי בעת בקשת המשטרה לבצע את הבדיקה, היה החשוד תחת השפעת האירוע ושיקול דעתו נפגם בשל כך.

כזכור, הרכב הפוגע בתאונת הדרכים הגיע בנסיעה מרחוב שי עגנון כל הנראה, איבד הנהג שליטה על הרכב בצומת, ובמקום לפנות שמאלה המשיך ישר ופגע בשני הולכי הרגל אשר עמדו על המדרכה. נהג הרכב הפוגע היה על פי החשד בגילופין בעת התאונה הטרגית. הנער שנהרג פונה על ידי צוותי מד"א לבית החולים איכילוב בעיר אך שם נאלצו לבסוף לקבוע את מותו. באירוע נפצע נער נוסף באורח קשה.



זירת התאונה בתל אביב. צילום: מד"א
זירת התאונה בתל אביב. צילום: מד"א