תומס מרקל יצא בהתקפה חזיתית נגד בתו, הדוכסית מייגן מרקל, והאשים אותה כי היא כפוית טובה מאחר שניתקה עמו את הקשר מאז חתונתה עם הנסיך הארי לפני יותר מחודשיים. "אני הפכתי אותה לדוכסית שהיא עכשיו", אמר לעיתון ה"דיילי מייל". מרקל (74), שלא הגיע לחתונה המלכותית של בתו מאחר שהתאושש מניתוח לב, לא הסתיר את התרגשותו מהאירוע בראיונות שהעניק אחרי החתונה, ואף התנצל על הסערה שעורר בעקבות צילומי הפפרצי המבוימים שארגן טרם החתונה. ואולם, בריאיון אתמול עם "הדיילי מייל" מביתו במקסיקו, הוא לא הסתיר את מורת רוחו מהתנהלותה של בתו, שתחגוג בשבת הקרובה את יום הולדתה ה־37. 
 
"כואב לי שהיא התנתקה ממני לגמרי. היו לי מספר טלפון ומספר להודעות שאפשר להשאיר לעוזרים האישיים שלה בארמון, אבל אחרי שאמרתי כמה מילים ביקורתיות על כך שהמשפחה המלכותית שינתה את מייגן, הם ניתקו אותי", אמר. הוא הוסיף: "המספרים האלה נותקו ואינם זמינים". מרקל הסביר: "כבר אין לי דרך ליצור קשר עם הבת שלי. יום הולדתה יחול ב־4 באוגוסט, ואני רוצה לשלוח לה כרטיס. אבל אם אשלח כרטיס, הוא יהיה אחד מתוך אלפים, והיא כנראה לא תראה אותו לעולם".
 
עם זה, מרקל הבהיר כי את מרבית האשמה בנתק בינו לבין בתו הוא מטיל על משפחת המלוכה הבריטית. "הם כמו מערכון של מונטי פייתון; אומרים עליהם כמה מילות ביקורת והם מכניסים את האצבעות לאוזניים, מכסים את העיניים ומסתכלים למטה. הם לא רוצים לדעת על זה כלום", התריס. עוד הוא הוסיף: "הם גורמים למייגן להתייחס לאביה באופן כזה שאמו של הארי, הנסיכה המנוחה דיאנה, הייתה מתעבת. אני בטוח לחלוטין שזה לא מה שהיא הייתה רוצה". 
 

מרקל סיכם: "אולי ייקל למייגן אם אמות", והודה כי יכאב לו מאוד אם לא ידבר איתה שוב לעולם ואם לא יראה את הילדים שיהיו לה ולנסיך הארי בעתיד. "מייגן היא הכל בשבילי. אני אוהב אותה מאוד ותמיד אוהב אותה", חתם. 



תומס מרקל בראיון לטלוויזיה הבריטית. צילום מסך טוויטר
תומס מרקל בראיון לטלוויזיה הבריטית. צילום מסך טוויטר