יצחק לקס, מי שכיהן עד לפני שנה כיו"ר עמידר, יכהן כמנכ"ל משותף של הקבוצה לצידו של אלדד פרי. לקס כיהן בעברו, בין היתר, גם כיו"ר מכבידנט וכיו"ר איילון אחזקות והוא בעל ניסיון רב בניהול וניסיון בתחום הנדל"ן. גרשון מאואר מי שכיהן כ־20 שנה כסמנכ"ל הכספים בחברת נכסים ובניין מונה לתפקיד סמנכ"ל כספים בקבוצה. מינויים אלו מצטרפים למינויו של אילן פייגלמן ששימש בתפקיד סמנכ"ל הביצוע של חברת תדהר במשך 18 שנים למנכ"ל חברת סולארא, חברת הביצוע של קבוצת אלדד פרי.


אלדד פרי, יו"ר ומנכ"ל משותף בקבוצה, ציין היום כי הקבוצה עומדת לקראת כניסה לפרויקטים חדשים ולקראת תנופת ביצוע של כ-2000 יחידות דיור ומבני משרדים ומסחר שחלקם כבר החלו להיבנות: "השנה אכלסנו מאות דירות בהצלחה אבל האתגרים שעומדים בפנינו חייבו את חיזוק שדרת הניהול מתוך מטרה לבנות את הפרויקטים בצורה איכותית, יעילה ומהירה. אני מאמין שהמנהלים שגייסנו בחודשים האחרונים יסייעו לנו גם באתגרי הביצוע וגם בפיתוח הפעילות של החברה לכיוונים נוספים ופרויקטים גדולים וחדשים. בהזדמנות זו אני רוצה להודות למר ליאור ברדוגו שניהל עד לאחרונה את חברת אלדד פרי נדל"ן, אחת מהחברות בקבוצה"
בין הפרויקטים שבונה היום החברה ניתן לציין את פרויקט "פרי פלייס" בכניסה לעיר רחובות הפרויקט יכלול 750 דירות קטנות להשכרה לסטודנטים, הלומדים במוסדות האקדמיים הרבים בעיר. כמו כן יכלול המתחם עירוב שימושים בהיקף אדיר של כ־30 אלף מ״ר של מסחר, משרדים, מלונאות ועוד. סה"כ יכלול המתחם בנייה בהיקף של 100 אלף מ"ר. העבודות במתחם כבר החלו.

כמו כן, החברה משווקת היום את פרויקט "Peri Network" - בניין משרדים חדיש שיוקם במסגרת קבוצת רכישה בפארק העסקים בחולון - אחד מאזורי התעסוקה המבוקשים והצומחים במרכז הארץ. הבניין יכלול 10 קומות משרדים בהיקף של כ-11 אלף מ״ר בנוי, ובנוסף להם למעלה מ־200 חניות שישתרעו על פני 3 קומות תת קרקעיות.
בלוד מימשה החברה לאחרונה את האופציה לבניית פרויקט הנדל״ן "פרי בסט" בשכונת קריית החינוך החדשה בלוד. הפרויקט יכלול  5 בניינים בסה״כ (450 יח״ד), בגובה של 22 קומות. ברמלה תחל החברה בקרוב בבניית פרויקט ״פרי מלודי״. במסגרת הפרויקט ייבנו 6 בניינים ובהם   כ־180 יחידות דיור. בנוסף פעילה החברה בתחום ההתחדשות העירונית ומקדמת היום תכנון ובנייה של מאות יח"ד במסגרת פעילות זו.
אלדד פרי. צילום: רונן פדידה