פסטיבל PlayCon, פסטיבל כוכבי הרשת, ייפתח היום (שלישי) בביתן 1 במרכז הירידים בתל אביב. לאור ההצלחה בשנה שעברה, גם השנה צפויים אלפים להגיע לפסטיבל שיימשך שלושה ימים ומיועד עבור יוצרי, צופי ומובילי תעשיית תכני האונליין ווידאו.



הפסטיבל יציע לכל העוקבים של כוכבי הרשת, לפגוש מקרוב את היוצרים, היוטיוברים, הוולגרים, הגיימרים, כוכבות המיוזקאלי, האינסטגרמיות, הביוטריות ולראשונה גם הסליימריות המובילות של ישראל- כולם במקום אחד, לצד אירועים נוספים.



PlayCon הינו הפסטיבל הראשון והגדול ביותר בישראל המיועד לילדים ונוער ולראשונה יתקיים בו גם מסלול מיוחד ליוצרים, בו יוצרים מתחילים ומתקדמים ישתתפו בהרצאות וסדנאות של מיטב במומחים בארץ בנושאי יצירת קהילה, שיתופי פעולה, יצירת סרטונים ויראליים ועוד.



בשלושת ימי הפסטיבל ישתתפו בין היתר גם הפרפורמים והזמרים: אנה זק, בן זיני טיילור מלכוב; כוכבי הגיימינג החזקים בישראל : נון סטופ גיימינג ועידן תלם, צוות המרתף; הקומיקאים צוות מנחוס, חיים בחארטא ומיכאל ספיר שנבחר להנחות את האירוע כולו; כוכבת האינסטגרם קים אור אזולאי, אלין כהן ועשרות רבות של כוכבים.



בין המתחמים המעניינים יהיה במת המשחק של של FORTNITE, שמשגע את בני הנוער, בנוסף למתחם VR וגיימינג חדשני, מתחם סליים, במת ביוטי ואופנה ועוד עשרות פעילויות ואתגרים ייחודיים. האירוע ביוזמת מרכז הירידים תל אביב וחברת אוליביה לאבס, ובשיתוף עם סוכנות הפרסום והתוכן Teenk וסוכנות הייצוג Talenteen.