מועד היציאה של הסרט הבא בסדרת "וונדר וומן" עוד רחוק - גל גדות תפציע בפעם הבאה בחליפת הידועה רק בנובמבר 2019, אך הציפייה כבר מרקיעה שחקים. מעריצי סדרת הסרטים שמחו לראות אמש כי הם זכו לעוד הצצה קטנה לסרט המדובר של השנה הבאה, כשהבמאית פטי ג'נקינס חשפה את המראה של אחד הכוכבים הגדולים של סדרה הטלוויזיה "משחקי הכס" שישתתף בסרט.



ג'נקינס פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה חדשה מ"וונדר וומן 1984" בה מופיע כוכב הסדרה פדרו פסקל, כשהוא נראה שונה לגמרי מאיך שזכינו להכיר אותו. צופי הסדרה ודאי הופתעו לראות כי השחקן שגילם את הנסיך הדו-מיני והמסוקס אוברין מארטל, מופיע בתמונה כשהוא לבוש לחיפה מחויטת בדוגמת משבצות ויושב בתוך רכב במראה תקופתי. עד לא ברור את מי יגלם פסקל בסרט ומה יהיה גודל התפקיד, אך החשיפה בהחלט מעוררת סקרנות.



 

Power suit. Power hair. #WW84

A post shared by Pedro Pascal (@pascalispunk) on



כזכור, לפני כשבוע בפאנל שנערך בפסטיבל קומיק-קון הסביר גדות כי הסרט לו מצפים הצופים לא יהיה סרט המשך לסרט הראשון: "וונדר וומן 1984' הוא סרט בפני עצמו, עם סיפור משל עצמו". עוד הוסיפה השחקנית: "ל'וונדר וומן' יש היסטוריה של 75 שנה, קראתי אותה כדי להיכנס לדמות". פטי ג'נקינס, בימאית הסרט סיפרה כי: "המטרה הייתה ליצור סרט ייחודי".



כמו כן, לפני חודש וחצי השחקנית הישראלית העלתה לרשת תמונה מתוך הסרט "וונדר וומן 1984" שמתרחש באייטיז, בה היא עומדת מספר מול מסכי טלוויזיה, שמשדרים תמונות אייקוניות משנות השמונים, בהן תמונתה של כריסטי ברינקלי מהסרט "חופשה" ופריים מאופרת הסבון המצליחה "דאלאס".



 

Wonder Woman 1984 #WW84

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on