יועצת התקשורת יוספה ברק הגישה תלונה בפני גורמי אכיפה חיצוניים, בטענה שהוטרדה מינית על ידי חבר כנסת מכהן. לפני כשבועיים, היא חשפה בתכנית "הצנרת" הודעות מטרידות שקיבלה מגורמים במשכן, בהם חבר כנסת בכיר מכהן ודובר. ביוני האחרון התלוננה במשטרה על ההטרדות המיניות שחוותה, אך בתשובה שקיבלה נכתב כי "מבדיקה שנערכה, עולה כי הדברים אינם עולים כהטרדה מינית". 

היא הקריאה בתוכנית חלק מההודעות שקיבלה מחבר הכנסת המכהן. חבר הכנסת כתב: "מאמינה שבכל חיי הזוגיות שלי מעולם לא סיפקתי את עצמי לבד, אבל לאחרונה לא פעם. עכשיו אני לא רוצה זוגיות עכשיו אני צריך מיניות. מוכנה להיות מאמנת שלי"
ברק ענתה: לא. אני מאוהבת במישהו אחר. 
חבר הכנסת השיב: "לדמיין אותו עוזר לך להגיע לסיפוק אורגזמי?".

כעבור זמן מסוים כתב לה: "יוספה יקרה יותר מדי אנשים בכנסת מחפשים להפיל אותי. הלילה שמעתי שמסתובבות התכתבויות שלנו מבקש ממך מאוד לנהוג בזהירות את חשובה לי ולא רוצה שתסתובבי עם בטן מלאה עלי ואם את חושבת שיש דרך שאוכל לתקן מעבר להתנצלות תגידי לי דוגרי. את מצפה שאתפטר מהכנסת?
ברק השיבה: "לא פניתי אליך, אתה פנית אלי".
חבר הכנסת השיב: "בהצלחה רבה עם התלונה שלך. מי שמטריד מגיע לו טיפול יסודי".
לאחר השידור היא קיבלה תגובות לא קלות. בין היתר מנשים שטענו כי היא פרובוקטיבית וכי הלבוש שלה לא מתאים לכנסת. על פרטי התלונה ועל כל פרט שיכול לזהות את החשודים הוטל צו איסור פרסום. לפי ההתבטאויות שהיא מייחסת לחבר הכנסת, מדובר על פניו בהטרדה מילולית ולא בעבירת מין. מדובר בעבירה ברף הנמוך.