בזמן שאנחנו סובלים מקיץ לוהט מתמיד, יש מדינות בעולם שמצננות את עצמן באמצעות גשמים ושחייה בתחנת הרכבת. כן, קראתם נכון, וזה בדיוק מה שעשו לאחרונה תושבים בשוודיה. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, כשהתחנה בעיר אופסלה הוצפה בעקבות הגשמים הכבדים, התושבים האופטימיים מיהרו להפוך אותה לבריכה מאולתרת.
 
כנראה שזו הכוונה במשפט העתיק "אם החיים נותנים לכם לימונים, תכינו לימונדה". מהתמונות והסרטונים שהועלו לרשתות החברתיות אפשר לראות שהנוסעים בהחלט הצליחו להפוך מצב לא אידאלי לכיף קיצי מרענן, והגיעו בהמוניהם חמושים בשנורקלים, סנפירים, גלגלים מתנפחים וכמובן מטריה - למקרה שירד גשם גם בפנים. 
 
למרבה הצער, הכיף הזה נמשך זמן קצר בלבד, כי תמיד יש אנשים שאוהבים להחריב מסיבות. צוות התחזוקה במקום, שראה בהצפה מטרד בלבד, מיהר לנקז את כל המים והחזיר את התחנה למצבה הרגיל והמשעמם. אבל בזמן הקצר הזה הנוסעים האופטימיים הפכו לסנסציית רשת והוכתרו בידי רבים כ"אגדה".
אחרים היו קצת פחות אופטימיים ותהו טענו שמה  שהנוסעים עשו לא בטוח בעליל, וכי הם היו יכולים לחטוף מחלות מהמים או להתחשמל. כי בכל זאת, זו תחנת רכבת ומים וחשמל לא הולכים יחד. אגב אלו גם אותם אנשים שלא מוזמנים למסיבות, ולכן גם הוזמנו גם למסיבה הזו.

נראה ממש כיף!


זה מה שנקרא להעביר את הקיץ בסטייל



בקרוב אצלנו?