הריאליטי האתגרי של "קשת", "נינג'ה ישראל" הושק לפני שבועיים בערוץ בקול גדול תוך כוונה ברורה להדיח מפסגת הרייטינג את התוכנית ששלטה בטבלאות בחודשים האחרונה, "האח הגדול". הזכיינית השקיעה במטרה את מיטב המשאבים, קנתה את הפורמט היוקרתי של רשת NBC, גייסה אליו את צמד המנחים הקבוע והבכיר שלה אסי עזר ורותם סלע שברוב התוכנית שלה הצליחו להביא אחוזי צפייה נאים ובנתה מתקן תחרותי ענק ויקר בנמל חיפה. 



אסי עזר ורותם סלע על "נינג'ה ישראל"

בערב הפתיחה הצליחה "נינג'ה ישראל" לעקוף את המתחרה החזקה של "רשת", ולהשיג 18.7 אחוזי צפייה מול 17.6 ל"אח הגדול", אך קשה היה לקבוע מסקנה שכן פרקי השקה כמעט תמיד מביאים רייטינג גבוהה מזה של שאר העונה. בפרק השני הבית המצולם במדינה חזר להוביל בפער קטן והביא ל"רשת" 17.5 אחוזים בעוד תוכניתם של סלע ועזר הביאה ל"קשת" 17.1 אחוזים. אמש, בערב צפייה חלש יותר לשני הערוצים, הצליחה "נינג'ה ישראל" לשבור את השוויון והביאה לערוץ 16.1 אחוזי צפייה, מול "האח הגדול" שצנחה ל-14.4 אחוזים בלבד.



באותו הזמן בערוצים האחרים, הסדרה הדוקומנטרית "8200"  ששודרה בערוץ עשר ועוסקת ביחידה הצה"לית המסווגת קיבלה 5.5 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "אנחנו על המפית" שקיבלה 3.2 אחוזים.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 11.2 אחוזים ב"קשת 12" ו-7.6 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 6.1 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 2.8 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 6.8 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 7.8 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות", קיבלה 4.8 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את "אורלי וגיא" הצליח לגרוף 4.2 אחוזי צפייה.