תאונה נוספת בשדה התעופה: על רקע הריבוי היחסים של תאונות ותקלות במטוסים בימים האחרונים, היום (חמישי) התנגש רכב הסעות לבעלי מוגבלויות במטוס בואינג 757 של ארקיע וגרם לנזק בגוף המטוס. כלל הנוסעים שהיו בו הועברו לטרמינל וארקיע מסרה כי היא "בוחנת את מהות הפגיעה ודואגת לנוסעים לחלופות במהירות האפשרית".



כזכור, מוקדם יותר השבוע נפגעו שישה בני אדם באורח קל כתוצאה מכיס אוויר בטיסה של חברת התעופה האוסטרית "אוסטריאן איירליינס" מוינה לנתב"ג. אמבולנסים של מד"א וצוותים של רשות שדות התעופה מיהרו לעבר המטוס כשנחת, על מנת לפנות את הנוסעים ואנשי הצוות שנפגעו. ברשות שדות התעופה הוכרז על היערכות מיוחדת בשדה נוכח האירוע החריג, שלא היה זכור כמותו בשנים האחרונות. בסופו של דבר האירוע הסתיים לטובה, כאשר ארבעה נוסעים שוחררו לביתם לאחר בדיקת חובש, ושני דיילים נוספים טופלו אף הם ושוחררו. 



התאונה בין רכב ההסעות למטוס. צילום: רשות שדות התעופה



באותו היום בשעות הבוקר, הוכרז מצב חירום נוסף בנתב"ג לאחר שמטוס של חברת וויזאייר היה בדרכו לנחיתת חירום בשל בעיית מנוע. גם במקרה זה, צוותי חילוץ והצלה רבים נכחו במקום, ביניהם חובשים ופרמאדיקים של מד"א, שהגיעו לאבטח רפואית את הנחיתה. בסופו של דבר מצב החירום בוטל לאחר שהמטוס התקול נחת בשלום, ועליו 182 נוסעים.