ימים לא פשוטים עוברים על משטרת ישראל, בעקבות החשיפה אודות החשד לסיכול מינויו של תא"ל (מיל') גל הירש לתפקיד המפכ"ל על ידי קצינים בכירים בארגון. ח"כ אייל בן ראובן (המחנה הציוני) התייחס היום (שלישי) לפרשה בתוכניתם של ענת דוידוב וינון מגל ב-103FM, ואמר כי "מועדון סגור" החליט להכפיש את חברו.

"אמרתי לפני שלוש שנים שזה תיק תפור ומה שעשו לאיש הזה זה דבר חמור. אני בקשר עם גל כל הזמן והוא אומר לי שהוא לא מבין מה רוצים מחייו, שהוא כבר לא יודע מה לעשות ושעכשיו גם אין לו אישור יציאה מהארץ", אמר בן ראובן. "פתחו את התיק והוא יצא נקי. כעת כל פעם מוצאים עוד דבר ועוד דבר. כל זה מתומרן על ידי המועדון הסגור שהחליט שגל לא יהיה מפכ"ל. זה ארגון כוחני שלוקח את הכוח שלו ופוגע באדם הגון שהיה מפקד בצה"ל כשהוא מוריד אותו לרצפה".
 


ינון מגל התייחס לדבריו: "אתה אומר כאן דברים חמורים אך לדעתי אתה מקל בחומרת העניין. עם כל הכבוד לגל הירש ולמה שעשו לו מדובר במשטרת ישראל שסיכלה כאן מינוי של מפכ"ל". חבר הכנסת השיב: "אני מדבר על זה בדיוק, מעבר לקשר שלי ושל גל יש כאן עניין ברמה הלאומית. ארגון כוחני, שיש לי הרבה הערכה אליו, הכפיש אדם שכל חטאו היה שהשר לביטחון פנים הכריז עליו כמיועד לתפקיד המפכ"ל".

"יום לאחר ההכרזה החלה מערכת מטורפת של המועדון הסגור וביניהם אנשי משטרה שהכפישו אותו מכל כיוון והותירו אותו חסר אונים", הוסיף ח"כ בן ראובן. "זה פשוט בלתי אפשרי. כבר צפוי דיון בכנסת על כך ושמעתי שהשר ארדן מתכוון לבצע בדיקה בנושא. אני חושב שיכול להיות כאן עניין פלילי".