בני זוג מגרמניה נידונו היום (שלישי) ליותר מ-12 שנות מאסר, זאת אחרי שהורשעו במכירת בנה הצעיר של האישה לפדופילים דרך הרשת האפלה באינטרנט, ואף התעללו מינית בילד בעצמם במשך תקופה ממושכת. 

האם (48) ובן זוגה (39) הואשמו ביותר מ-60 עבירות של התעללות מינית וסרסור בכפייה, אחרי שאנסו והתעללו מינית בילד, כיום בן עשר, במשך יותר משנתיים בביתם בעיירה סטאופן שליד פרייבורג, ואף שיתפו צילומים של המעשים ברשת האפלה. 
בנוסף, השניים מכרו את הילד לשישה פדופילים אחרים באמצעות הרשת האפלה. ביום שני, נידון אחד מהם, אזרח ספרדי, לעשר שנות מאסר על התעללות מינית בילד, בעוד שגם חמשת הפדופילים האחרים – בהם חייל גרמני ואזרח שוויצרי - נידונו לעונשי מאסר של שמונה עד עשר שנים, לאחר שהורשעו בהתעללות. 

להגנתה, טענה האם כי בן זוגה, שבעבר הורשע בפדופיליה, הוא שאילץ אותה לבצע את המעשים בבנה. עם זאת, הפסיכיאטר הרמוט פליינס, שביצע בדיקה פסיכיאטרית שלה, דחה את הטענה. לפי המסקנה שלו, לאם "הייתה יכולת מועטה ביותר לגלות אמפטיה", אם כי עדיין לא ידוע מדוע היא פגעה בבנה. 
בן הזוג ייכנס למאסר של 12 שנה. צילום: AFP


בני הזוג שהתעללו בילד. צילום: AFP


אתמול קבע בית המשפט בפרייבורג כי האם תישלח למאסר של 12 שנים ושישה חודשים, בעוד בן הזוג נשלח למאסר של 12 שנה. כמו כן, הם נדרשו לשלם פיצויים של 42,500 אירו לקורבן הצעיר, שכיום נמצא במשפחת אומנה ונמסר כי מצבו טוב. 
סיפור ההתעללות והפדופיליה התגלה בינואר האחרון, כאשר המשטרה מסרה כי היא עצרה את בני הזוג לאחר שקיבלה מידע אנונימי. הפרשה גם עוררה ביקורת עצומה נגד רשויות הרווחה במדינת באדן-ווירטמברג, לאחר שפורסם כי אנשי הרווחה לא שיתפו ביניהם מידע לגבי המשפחה, ובשלב מסוים אף החזירו את הילד לבני הזוג, זאת אחרי שהוציאו אותו באופן זמני מהבית.