שרת התרבות מירי רגב והזמר הוותיק אביב גפן ידעו במהלך הקריירות שלהם לא מעט סכסוכים מתוקשרים וקרבות רשת. שתי אושיות התרבות שמייצגות קצוות שונים בעם כבר הראו סימני מלחמה כשעל פי הדיווחים רגב ביטלה את השתתפותו של גפן בטקס המשואות האחרון, והוא חתם על עצומת אומנים כנגדה, וכעת היריבות עוברת אל דפי הטוויטר.



בפרק של תוכנית הריאליטי "אביב או אייל" ששודר ביום שני הופיע מתמודד מההתנחלות שבי שומרון. גפן מיהר לנצל את הופעתו כדי להציג את משנתו הפוליטית ואמר: "אני חושב שבגללך יש סיכוי שהילדים של אייל, מירי ושלי לא יחיו בארץ בעוד כמה שנים. קולטים בישראל אנשים משיחיים שבאים לכאן, חיים בהתנחלות, ותוקעים את הסיכוי לשלום".





"יש שם ארבעה מיליון פלסטינים", המשיך גפן. "אפשר או להרעיל להם את החומוס, לערבים, או לספח אלינו. אז 30 מנדטים יהיו מהערבים, ארבעה מיליון, ביטוח לאומי, יחיו איתנו. זאת אומרת שאין לנו ברירה אלא שתהיה להם מדינה, זה הפתרון הריאלי היחידי".



השרה רגב החליטה להגיב לדבריו של הזמר בטוויטר וכתבה: "אביב, בהתקפה הגסה שלך אתמול נגד אדם גוזלן - העולה החדש משבי שומרון, חשפת את כל מה שמייצגים אתה וחבריך בשנים האחרונות". לדבריה היא צירפה קישור לסרטון האודישן המדובר.





הגולשים הגיבו לפוסט והציגו עמדות שונות. "אומרים שעם הזמן אנחנו כמו יין משתבחים, אצל אביב גפן התהליך הוא הפוך. החמצה", כתב אחד המגיבים. "די כבר, מעייפת. שוב מצאת מישהו לעשות עליו סיבוב?", כתב גולש אחר. "זה לא היה אתמול, אלא שלשום", תיקן מגיב נוסף.