אשת יחסי הציבור יוספה ברק, שטענה כי הוטרדה מינית על ידי חבר כנסת ששמו נאסר לפרסום, סיפרה בשיחה עם אילה חסון ב-103FM על הקשר שנרקם בינה לבין הח"כ, ועל התחושות מאז פרסום הפרשה: "מה שקורה לי זה משפט אונס ציבורי. ככה נשים לא תיגשנה לתחנה להתלונן. ככה זה נראה". ברק סיפרה לחסון על התגלגלות היחסים בינה לבין חבר הכנסת, ואמרה כי "הקשר נוצר כאשר הגעתי לכנסת כמי שמקדמת פוליטיקאים. הכרנו ונהיה בינינו ממשק עבודה ויחסי חברות. אני עדיין מעריצה אותו בתור פרסונה פוליטית ואני לא מתכוונת להטיל עליו רפש, אך במהלך ההתכתבויות שלנו הבחנתי שהוא פולש למקומות וולגריים. אמרתי 'לא', ובכל זאת זה המשיך".

"הרגשתי זוועה. בהמשך הוא ביקש ממני למחוק את ההתכתבויות. הוא אמר שהוא דלוק עליי ושאל אותי אם זה מפריע לי, אמרתי לו שלא כל עוד זה עושה לו טוב. בגלל שהוא עבר טרגדיה קשה בחיים שלו הייתי מאוד רחומה, אך בסופו של דבר הפכתי להיות מוחפצת. כשאמרתי שאני מאוהבת במישהו אחר הוא שאל אותי איך אני מגיעה לסיפוק אורגזמי, והציע לי להיות מאמנת המיניות שלו. חשבתי שאני יועצת תקשורת, לא ידעתי שאני מאמנת מיניות", אמרה יועצת התקשורת. 

כמו כן, הוסיפה ברק: "קשה לי עם שיש צו איסור פרסום בפרשה, אך מי שהקשיב לדבריי יודע במי מדובר, זה הסוד הכי גלוי במדינה. לא רק שהפרשה מושתקת, המשטרה התראיינה לערוץ טלוויזיה וקבעה שזה כנראה לא יעבור את הרף הפלילי. אני חוששת שאינני היחידה. כשהתראיינתי בתכניתו של אברי גלעד בנושא אוימתי במהלך השידור בתביעת דיבה על ידי אותו חבר כנסת. מה שקורה לי זה משפט אונס ציבורי. ככה נשים לא תיגשנה לתחנה להתלונן. ככה זה נראה".