השחקנית הישראלית גל גדות ידועה בדעותיה הפמיניסטיות המוצקות ובמלחמה שלה למען שוויון מגדרי, דבר שקיבל תוקף מיוחד כשהודיעה כי לא תשחק בסרט ההמשך ל"וונדר וומן", אם המפיק שהואשם בהטרדה מינית, ברט ראטנר, ייקח חלק בהפקה. כעת, הכוכבת מציגה את עמדתה המגדרית בנושא שונה לגמרי, וזוכה לתמיכה רחבה ומפתיעה.



גדות העלתה אמש לטוויטר הודעת תמיכה בתמונה של ילד בן 6 עם תיק של "וונדר וומן" וכתר של הדמות. השחקנית הגיבה כך למאמר שכתבה אם מודאגת שאפשרה לבנה, אייזיק, לשחק במשחקים "נשיים", אך חששה מהתגובות שבנה יקבל בבית הספר בגלל שהתנהגותו אינה תואמת לנורמות המגדריות המקובלות.





"בדיוק קראתי את הכתבה הזו על שבירת סטראוטיפים מגדריים שכתבה קייטי אליס", צייצה השחקנית. "נושא כל כך חשוב, ומשהו שאני מאמינה בו מכל הלב. אני מקווה שאייזיק לבש את הכתר ואת תיק ה'וונדר וומן' שלו בגאווה לבית הספר".



הציוץ של גדות זכה ל-25 אלף לייקים ו-400 תגובות שפתחו דיון בנושא מגדר. בעוד חלק מהגולשים תקפו את אמו של הילד, ואחד מהם כתב: "אל תהיי מופתעת שכבעוד 20 שנה הבן שלך יצטרך טיפול פסיכולוגי", גולשים אחרים דווקא הביעו תמיכה, "הילד הוא מה שהוא רוצה להיות. תנו לו את הכבוד להגדיר את עצמו כפי שהוא מרגיש", כתב מגיב אחר.