כתב אישום הוגש היום (רביעי) כנגד בן 21 מכפר סבא, שיצא למסע פריצות למוניות ולדירות מגורים ברעננה וכפר סבא. הוא נעצר ונלקח לחקירה לאחר ששוטרים שהגיעו לביתו בכפר סבא הבחינו כי ברשותו רכוש רב החשוד כגנוב. חוקרי המשטרה הצליחו להתחקות אחר בעלי הרכוש ובכך הובילו לאיסוף ראיות נגד הנאשם במספר אירועי פריצות ולהגשת כתב אישום נגדו ב-5 אישומים שונים בעבירות רכוש.



מכתב האישום שהוגש עולה כי הנאשם פרץ ל-4 מוניות, כאשר 3 מהן נפרצו על ידו באותו היום. למעשה, הנאשם הגיע לרחוב בורוכוב והגלבוע ברעננה כשהוא מצויד בפטיש, ניפץ את זגוגיות חלונות המוניות וגנב מהן כסף מזומן. אל המונית הרביעית פרץ ברחוב שיינפיין בכ"ס.

החוקרים הצליחו לקשור את הנאשם לאירוע פריצה לדירה ברחוב ויצמן ברעננה. בן ה-21 מואשם כי הגיע לדירה, ולאחר שווידא כי אין איש בבית, טיפס בסולם אל גג הבניין, ניפץ את זגוגית חלון חדר השינה ונכנס לדירה. בהמשך, גנב הנאשם רכוש רב ובעל ערך לבעליו, בין היתר מחשב נייד, תיק, משקפיים ומכונת קפה.
 

בסיום החקירה ולאחר שהחוקרים איתרו את בעלי הרכוש הגנוב, הם השיבו להם את רכושם. כמו כן, בנוסף לכתב האישום, הוגשה בקשה למעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.