כשהוא ניצב מול תחרות עזה, ארבע הפגנות שהתקיימו בתל אביב במקביל, ניצב אתמול הסטנדאפיסט הבריטי ג'ימי קאר מול 1,800 צופים נלהבים בהיכל התרבות ואמר בפליאה "לא ידעתי שיש כל כך הרבה מחולקות בישראל". הבדיחה הזו הייתה אות פתיחה לשעתיים של בדיחות אכזריות, מדוייקות ומצחיקות, וללא שום גבולות, שעמדו בניגוד גמור למראה התמים והמחוייט של קאר.



במסע שחיטת הפרות הקדושות שניהל קאר במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלו, לא היה נושא שלא עלה על הבמה, בין אם זה צחוק על נכויות, הרגלים מיניים מוזרים (שכללו וידויים מפתיעים מנשות הקהל), אוננות אצל דובי פנדה, או פדופיליה. קשה לדמיין זמן מביך יותר מנסיעתם של אבא ובנו בן ה-13 שהיו בהופעה, אחרי שבמהלך כל הערב קאר ניסה לשכנע את הילד יער (או כלשונו של קאר, יה-אה) לשאול את אביו מה משמעות המונח "קוויפינג".






כמו שהבנתם, הופעה של ג'ימי קאר היא לא לבעלי לב חלש, אבל נראה שלא היו כאלה בקהל הנלהב שענה בצחוק אדיר לכל בדיחותיו של קאר. אבל מופע של קאר, לא פחות משמוקדש לבדיחות, מוקדש גם להתנצחויות בין הקומיקאי לקהל, כשקאר נחשב מטובי מורידי ה"האקלרים" בעולם. בין השאר, כשאחד המעריצים שאל למה קאר ממחזר בדיחות, הצביע המאסטרו על שם המופע ושאל, מה לא הבנת ב-Best of?

שאלה אחת שנזרקה והפתיעה את קאר הייתה, איך "זה להיות הערל היחיד בחדר", לאחר שווידא עם הקהל האם זה נכון, אפשר היה לראות את שמחתו של קאר מהמצב, אולי יחד עם ההנאה מהופעה מוצלחת וקהל משתתף, אפשר לצפות לעצירה נוספת של קאר בישראל.