כשאנשים נפגעים, באופן טבעי הדחף הראשוני שעולה בהם הוא הרצון להחזיר למי שעשה להם רע, או במילים אחרות לנקום. למרבה המזל, הרוב מצליחים לשמור על איפוק ולא עושים זאת, אחרת לא היו נשארים בעולם יותר מידי אנשים מחוץ לכלא. כמובן שלצד זאת, יש את אלו שלא מוכנים לשבת בשקט עד שידעו שהכאיבו לצד השני לפחות באותה מידה שהכאיבו להם, אם לא יותר.



יוכל להעיד על כך גבר קנאי מהאי פננג, אינדונזיה, שהחליט לכרות את כף ידה השמאלית של אשתו כי חשד שהיא בוגדת בו. על פי המשטרה המקומית בעיר אייאן לפאס, הם קיבלו תחילה דיווח על "שוד שבמהלכו הקורבן נפצע" במגרש חניה של בניין מגורים, אבל כבר מהחקירה הראשונית נמצא ששום דבר לא נגנב מהקורבן, שידה נכרתה. האישה בת ה-24 הובהלה לבית החולים לקבלת טיפול, אך בשלב זה לא ידוע אם ידה נמצאה או אם היה ניתן לחברה מחדש.



על פי ה"ניו סטרייט טיימס", במהרה התברר שמי שאחראי למעשה המחריד הוא הבעל בן ה-39, והוא אותר ונעצר. נכון לעכשיו, הוא הואשם בגרימת נזק גופני בכוונה תחילה בעזרת נשק מסוכן. הוא סיפר בחקירתו שנאלץ גם הוא לקבל טיפול רפואי בעקבות התקיפה, כי בינו לבין אשתו התפתח מאבק פיזי. "הוא הודה שחתך לאשתו את היד עם סכין", מסר גורם בכיר במשטרה המקומית והוסיף שהשניים נמצאים בעיצומו של הליך גירושים. "הוא אמר שעשה זאת מתוך כוונה לנקום ומתוך קנאה, כי חשד שאשתו מנהלת רומן במהלך השנתיים האחרונות".