היחסים בין שני כוכבי הזמר המזרחי, אייל גולן ופאר טסי ידעו ימים טובים יותר: זמן קצר אחרי הפריצה הגדולה של טסי עם השיר "דרך השלום", אי שם ב-2014 אירח אותו גולן בהופעתו ושפך עליו לא מעט מילים טובות. מאז, חתול שחור עבר בין השניים, כשהזמר הוותיק לא הגיע לחתונה של הכוכב העולה, ומקורבים לשני המוזיקאים דיווחו על סכסוך. 



לפני שבוע במהלך תוכנית הריאליטי "אביב או אייל" היה נדמה שהיריבות הגיעה לקיצה, כשגולן בחר להשתמש בטסי כדוגמה למוזיקאי טוב ומצליח במהלך ויכוח עם יריבו. גפן טען שהמוזיקה הישראלית כיום היא גרועה וחסרת מחשבה, וגולן ענה כי זמרים כמו טסי הצליחו להפוך את המדינה עם שיר אחד. כעת, הפסקת האש תמה - והשניים חזרו לזירת ההתכתשויות.



פאר טסי באינסטגרם. צילום מסך
פאר טסי באינסטגרם. צילום מסך



החודש היה זה דווקא הזמר אביב גפן שהזמין את טסי להתארח בהופעה שלו, ממנה התפרסמה תמונה משותפת של השניים על הבמה. יוצר "דרך השלום" בחר מסיבה כלשהי לנצל את ההזדמנות, ואת שידורה של "אביב או אייל" וכתב פוסט עוקץ באינסטגרם. "כשהזמנת אותי להופיע איתך שמעתי דברים אחרים, אבל תתנחם אתה לא היחיד שכזה, גם אלו שיושבים עכשיו לצידך עשויים מאותו החומר, לצעוד בדרך של שלום אמיתית", כתב הזמר. "זה מאוד קשה אני יודע".



אייל גולן לא נשאר חייב, והגיב בפוסט עם צילום מסך של דבריו של טסי: "פאר חמודי, קריירה לא בונים משיר אחד. אז תתחיל לעבוד ולהשקיע ואולי תגיע. בינתיים לך תראה אם אני בדרך השלום ותבוא ותגיד לי". מאוחר יותר מחק הזמר את הפוסט, אך הרשת, כיודע, לא שוכחת דבר.



אייל גולן על פאר טסי באינסטגרם. צילום מסך
אייל גולן על פאר טסי באינסטגרם. צילום מסך