עם שחררו מהכלא, עבר אלישע חייבטוב להתגורר עם בתו שלי ובן זוגה ביחידת דיור אותה הם משכירים בעיר שדרות. חייבטוב, שהשתחרר לפני שבועיים לאחר 11 שנות מאסר בעקבות זיכויו בבית המשפט העליון פה אחד מעבירת רצח, קיווה להתחיל חיים חדשים, אולם שיחת טלפון שנחשפה בחדשות 10 בין חתנו לבין שוטרת בעיר, מעידה כי הדרך עוד ארוכה.

השוטרת, סוזי כהן, בתו של משכיר הדירה צ'ארלי, פתחה את השיחה בשאלה: "אבא של שלי גר פה?". לאחר שחתנו של חייבטוב השיב בחיוב, והסביר כי אביה אישר את זה, ענתה השוטרת: "אוקיי, אז מהרגע הזה הוא לא גר פה. אתה מכיר את אבא של שלי? כי אני מכירה אותו".
 
בהמשך, החריפה השוטרת את הטון ואמרה כי "אבא שלי לא נמצא במשטרת ישראל ולא יודע מי זה אבא של שלי. הבנת אותי חמוד? בוא נקצר הליכים, הוא לא יגור פה, ועוד שנייה גם אתם לא תגורו פה. שיהיה ברור, אם אני רואה אותו, אני מעיפה אותו".

לאחר שהחתן אמר לי כי מגוריו של חייבטוב בבית הם לא עניין שלה, ענתה כהן: ""כדאי מאוד שאני אהיה ברורה כשמש, והינה אני אומרת לך: לפה הוא לא נכנס והוא לא גר פה. תתעופפו מפה כמה שיותר מהר, אתה לא תביא לי לפה אסיר בחופשה. אשפה".
כהן משרתת בתחנת משטרת שדרות, אשר לפי פסיקת העליון, הפעילה על חייבטוב אמצעים אסורים במטרה לסחוט ממנו הודאה ברצח שי אדרי במהלך שוד שהסתבך. חייבטוב נלקח לחקירה מכלא דקל בשנת 2006 בעקבות מידע מודיעיני שהצביע עליו כחשוד ברצח, והוחזק 11 ימים ללא גישה לעורך דין ומבלי שמשפחתו יודעת על מעצרו. במהלך תקופה זו, פגש את רק המדובב שהיה בתאו, שהשתמש בהירואין ולימד אותו להשתמש בסמים. חייבטוב קשר עצמו לאירוע הרצח בהודעה לאקונית וחלקית בפני המדובב, שהפעיל עליו מניפולציות רגשיות, והורשע בחודש אפריל שנת 2011 ברצח בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. 

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "גם לשוטרים יש חיים אזרחיים מחוץ למשטרה ובמקרה זה מדובר בסכסוך עסקי נפוץ בין שוכר ומשכיר בגין הפרת חוזה שכירות השכם והערב - ולא מעבר לכך. כל ניסיון לקשור בין נושא זה להליך המשפטי שהתנהל נגד חייבטוב הוא לא פחות ממופרך וחוטא לאמת".