איל הנדל"ן הניו יורקי, רותם רוזן, בשותפות עם טייקון תעשיית הרכב ההודי, המיליארדר אנאנד מהינדרה וסמנכ״ל הכספים היוצא של דויטשה בנק בארה"ב, הגישו תשקיף למימון בית המלון היוקרתי והטרנדי במנהטן, אינדיגו לואר איסט סייד, על ידי סדרת אג"ח מובטחת בשעבוד ראשון למלון. 

הסכם לרכישת המלון, המונה 294 חדרים וסוויטות, נחתם בחודש יוני השנה תמורת כ 162 מיליון דולרים (כ-550 אלף דולרים לחדר), וסגירת העסקה צפויה במהלך חודש אוקטובר השנה. 
חברת אם אר אר MRR, בבעלות השלושה מתחייבת לממן מכיסה הפרטי סכום של 100 מיליון דולרים, ואת יתרת הרכישה, כ-62 מליון מתכוונת לממן על ידי הנפקת סידרת אגח עם שיעבוד ראשון על הנכס למשך ארבע שנים. 

נציגי החברה סיימו מסע רוד שואו בפני הגופים המובילים בארץ לפני כמה ימים ואמורים לצאת להנפקה לאחר קבלת ההיתרים והאישורים הנדרשים מהרשויות. ההנפקה נעשית בליווי דיסקונט חיתום של צחי סולטן. 
המלון נבנה על פני 26 קומות, נפתח לפעילות בשנת 2016 ונחשב לספינת הדגל של רשת אינדיגו מקבוצת אינטר קונטיננטל. מיקומו ברובע הלואר איסט סייד הידוע כמקום בילוי ועבודה לאנשי ההיטק ותעשיית הבידור. 
על גג המלון, שוכנת מסעדת ״מיסטר פרפל״ הידועה בניהולו של רנדי גרבר, בעלה של השחקנית והדוגמנית סנדי קרופורד,  ושותפו של ג׳ורג קלוני בעסקי הטקילה. רותם רוזן, מלבד עסקי הנדל"ן, הינו גם מבעלי רשת המסעדות זומה ו נוסרת- ״סולט ביי״ בארה״ב.