אין דבר כואב יותר מלגלות שבן זוג איתו הייתם כמעט כל חייכם שיקר לכם ובגד בכם. תוכל להעיד על כך אישה מאת'רוול, סקוטלנד, שאחרי 27 שנות זוגיות נחרדה לגלות שהחבר שלה התחתן בחשאי עם אחרת. אם לא די בכך, היא גילתה זאת רק אחרי שהוא העלה תמונות מהחתונה שלו לפייסבוק ושינה את הסטטוס שלו ל"נשוי". 


האישה שבורת הלב, שריל קואי, הכירה את בן זוגה מלקולם מקרגור עוד כשהיו בבית הספר, הם מיד התאהבו ומאז הפכו בלתי נפרדים. הם לא נישאו מעולם אך נולדו להם שני ילדים ויחד הם היו משפחה נורמטיבית לכל דבר. אבל התמונה האידאלית הזאת השתנתה יום אחד כשמקרגור, 38, סיפר שהוא נוסע לבקר משפחה בקרבת מקום ומאז נעלמו עקבותיו.

עזב את ילדיו וזוגתו כדי להינשא לאחרת. מקרגור וקואי, דרך פייסבוק
עזב את ילדיו וזוגתו כדי להינשא לאחרת. מקרגור וקואי, דרך פייסבוק


על פי ה"סאן" הבריטי, כשמקרגור לא שב הביתה, שריל וילדיה החלו לדאוג, והיא פנתה למשטרה ולדווח עליו כנעדר. שוטרים חיפשו אחריו בכל מקום, אך לא הצליחו לאתר אותו. כמו כן, כל ניסיון ליצור איתו קשר נכשל ומכוניתו נמצאה ליד ביתה של אחותו. לבסוף, כמה ימים לאחר מכן, מקרגור אותר ביוטה, ארה"ב, לאחר שהעלה תמונה שלו לפייסבוק מנישואיו לבל ואלק, אם לילדים. "מחקירה שערכנו התברר שהוא טס למדינה אחרת, יצרנו איתו קשר והוא בריא ושלם", מסרו גורמי בכירים במשטרה.

חבריה של שריל סיפרו שהיא וילדיה שבורים מהגילוי המזעזע הזה. "משפחתו הרוסה וזה נאמר בלשון המעטה", סיפרה ידידה של שריל. "הם לא מבינים מה נכנס בו. הם חברי ילדות, זה מטורף מה שקרה. הם נראו כמו המשפחה המושלמת". 

אמר שהוא נוסע לבקר משפחה ונעלם. מקרגור ואשתו החדשה
אמר שהוא נוסע לבקר משפחה ונעלם. מקרגור ואשתו החדשה


שריל סרבה להתראיין בכלי התקשורת, אך העלתה סטטוס לפייסבוק בעקבות מה שקרה: "לדעת שמשקרים לך זה גרוע יותר מאשר להיפגע מהאמת".
 באשר למקרגור, גם הוא סירב להגיב למקרה, אך שלח מייל זועם ומלא קללות, ועוד איים לתבוע את החברה הכואבת. כמו כן, למרות כל הראיות הוא הכחיש את כל המיוחס לו.
 
הזוגיות נהרסה לאחר 27 שנים. קואי, דרך פייסבוק
הזוגיות נהרסה לאחר 27 שנים. קואי, דרך פייסבוק