מפקד בסיס הקריה בתל אביב, אל"מ יגאל בן עמי, נחקר בימים האחרונים בחשד לעבירות על טוהר המידות ומעשים שנוגדים את פקודות הצבא, כך הותר היום (חמישי) מדובר צה"ל. על פי ההודעה, חקירתו של הקצין עדיין בעיצומה. במסגרת תפקידו, אל"מ בן עמי אחראי על כל מה שקורה בבסיס, והוא חשוד בחריגה מסמכות, התנהגות שאינה הולמת, בשימוש בכלי רכב צבאיים שלא כדין, בהם רכבי אלופים שהוא מחזיק אצלו במסגרת התפקיד, שימוש בחיילים למשימות אישיות, וקשרים חשודים עם בעלי ממון, אנשי עסקים וקבלנים. כמו כן, לפי החשד ישנם אי סדרים כלכליים ביחידה.

בן עמי קשר עצמו לחלק מהחשדות בחקירתו, הוצא לחופשה וביקש לפרוש מצה"ל. המשטרה ורשויות המס מעורבות בחקירת החשדות הנוגעים לתחום הכלכלי.
 
עוד נמסר מדובר צה"ל, כי "עם השלמת החקירה ייבחנו ממצאיה על-ידי הפרקליטות הצבאית. הקצין יצא לחופשה וביקש להקדים את פרישתו מצה"ל לזמן הקרוב. בקשתו התקבלה".
אל"מ רן כהן, הסנגור הצבאי הראשי, ואל"מ (מיל') אבי עמירם, המייצגים את אל"מ בן עמי, מסרו: "מדובר בקצין עתיר זכויות ומפקד ותיק ומוערך שמשרת בצה"ל ללא דופי למעלה מ-30 שנה ביחידות שדה ובחזית העשייה. הקצין נדהם מהחשדות נגדו והוא מכחיש אותם נחרצות". 

לדבריהם, "הקצין משתף פעולה באופן מלא בחקירה, משיב לכל השאלות ומציג בפירוט את תשובותיו וכן ראיות מצידו שסותרות את החשדות. אנו משוכנעים שהחשדות יתבדו וקוראים להשלמה מהירה של החקירה. הקצין ביקש לצאת לחופשה על מנת לאפשר את סיום החקירה במהירות בלא כל הפרעה. מפקדיו נעתרו לבקשה והוא מודה להם על כך".