לאחר שהייתה עצירה ואף ירידה קלה במחירי הדיור, הנתונים האחרונים מצביעים על עלייה. האם היא תהפוך למגמה? שר האוצר משה כחלון התארח הבוקר (ראשון) אצל אילה חסון ב-103FM, והבהיר: "אחרי מספר חודשים של ירידה ועצירה במחירים אני מאוד מקווה שהמדד האחרון שהוצג היה האחרון במגמה הזו. אני עובד ימים כלילות כדי שתהיה כאן כלכלה טובה, תיקנו את התקציבים בצורה מדהימה. כלכלת מדינת ישראל היא עסק של כל המדינה ולא רק של משה כחלון. מי שאומר שהעלייה במחירי הדיור היא מכה לכחלון טועה- זו מכה למדינת ישראל".
בהמשך השר כחלון התייחס למגעים להסדרה ברצועת עזה: "אחרי מה שקרה בישראל החל ממרץ הוחלט שצריכים להתקיים כמה תנאים להסדרה. ראשית יש להגיע לנצירת האש, כולם צריכים להפסיק לירות כדי שתהיה הפסקת אש עם תנאים של תן וקח תוך הסדרה ארוכת טווח. אני עדיין לא רואה את הפסקת האש, אני מזהה רק את נצירת האש כששקט יענה בשקט. אני חבר בקבינט מעורב ונוכח, מעבר לתנאים הללו אני לא מכיר שום דבר מעבר". כשנשאל אם יש הסדרה ברצועה כעת השיב: "בוודאי שלא. הסדרה צריכה לכלול את השבת הבנים שהיא השלב האחרון בתהליך. כיום הכאב שלנו נענה בכאב גדול הרבה יותר בצד השני, העוצמות של המכה הישראלית היא זו שהביאה את רצועת עזה להיכן שהגיעה וכך הצד השני יבין שטרור לא משתלם לו".
על עמדותיו של בנט שמתנגד ליוזמת ההסדרה הבהיר: "אינני רוצה להתייחס לוויכוח הזה, הוא מיותר ולא תורם לדבר. כל שר בקבינט מביע את דעתו ועמדתו אך הוויכוח הזה בתקשורת לא מוסיף לאף אחד, הוא תורם רק לצד השני. בקבינט צריך לגלות אחריות. כל שר בקבינט שישפוך עוד דלק למדורה הזו גורם לנזק מורלי ציבורי לצבא ולמדינה. חברי (בנט וליברמן) הם שני אנשים מוכשרים וציונים אך טוב שיגלו אחריות ויימנעו מהדברים הללו".

"האיום הרציני על מדינת ישראל הוא מהצפון", הוסיף כחלון, "האיום של התבססות איראן בסוריה הוא הרבה יותר גדול מהדרום. מצד שני אי אפשר לומר לתושבי הדרום שהצפון יותר חשוב כשנשרפים להם השדות כבר מחודש מרץ. בגדול מה שמטריד אותנו היא ההתעצמות של איראן בסוריה ממש על הגבול. במקביל איננו מקלים ראש במתרחש בדרום ולכן רוב הפעולות בחודשים האחרונים נעשים דווקא בדרום".



על הפליטים הפלסטינים ביהודה ושומרון טען: "לדעתי יש לאבו מאזן אינטרס לשמר את מחנות הפליטים, הם יכלו לשקם אותם כבר 30 פעמים. אני יודע על כמה פעמים שהבנק העולמי וגופים בינלאומיים הציעו לשים שם כסף. לדעתי ההנהגה הפלסטינית רוצה לומר כמה מדינת ישראל לא בסדר ולהפיל את האשמה עלינו למרות שיש שם צמיחה בכלכלה וירידה באבטלה. אין ספק שהכלכלה שלהם יכולה לתת מענה לתושבים שלה אך זו בעיה שלהם".
"אני גם לא מבין את התנגדותו של אבו מאזן להסדרה ברצועה. ממרץ השנה מי שהפסיק לעזתיים את החשמל, הרעיב אותם ולא נתן להם משכורות זה אבו מאזן. כל האשמות צריכות להיות מופנות אליו. הוא אומר שהוא לא יכול להשתלט על הרצועה אך כעת הוא מתנגד להסדרה- זו צביעות".
 
השר אף תקף את התאגיד על התנהלותו בסוגיית האירוויזיון: "התאגיד מקבל הרבה מאוד כסף, חלק מתקציב המדינה וחלק מההכנסות שלו, תקציבו הוא כ-750 מיליון שקלים. מהכסף הזה נדרש ממנו לממן את כל הפרויקטים הקשורים לתאגיד. קראתי לתאגיד, כמו לכל חברה ממשלתית אחרת, להציג לנו את כל ההוצאות שלו בשקיפות וכך נוכל להיערך בהתאם. מה שהם עשו בשבוע שעבר הייתה טעות ואני שמח שהם חזרו בהם. זו הייתה שגיאה חמורה".
לסיום השר משה כחלון הגיב למשבר חוק הגיוס והחשש מהקדמת הבחירות לחודש מרץ: "אם לא יהיו בחירות במרץ אז הן יהיו בנובמבר. אני דווקא מעריך שבתחילת שנה הבאה יהיו בחירות בגלל חוק הגיוס. אני לא רואה כיצד מרבעים את המעגל הזה מבחינה פוליטית. ליברמן הודיע שיפרוש אם ישנו שוב את הנוסח שנקבע לחוק הגיוס בעוד שליצמן הודיע שיפרוש אם לא ישנו אותו. ראש הממשלה הודיע שאם השניים לא יסתדרו נלך לבחירות ואני מאמין לשלושתם".