בשבוע שעבר פורסם בתקשורת ארה"ב כי השחקנית סקרלט ג'והנסון, שגילמה השנה את "האלמנה השחורה" בסרט המצליח "הנוקמים: מלחמת האינסוף" היא השחקנית המרוויחה ביותר בהוליווד במהלך 12 החודשים שעברו מאז יוני 2017 עד יוני 2018, עם הכנסות של לא פחות מ-40.5 מיליון דולר, לפני מיסים. המספר הוא כמעט כפול מזה שרשמה השחקנית הבאה ברשימה, אנג'לינה ג'ולי שתופיע בסרט "מליפיסנט 2". אך אמש התבשרנו כי ג'והנסון היא לא גיבורת העל היחידה ברשימה.



על פי המדד השנתי שמפרסם מגזין "פורבס" בארה"ב, לצד ג'והנסון וג'ולי שהופיעו כבר לא פעם ברשימת הנשים המרוויחות ביותר בארה"ב, תככב השנה, במקום העשירי, גם השחקנית הישראלית גל גדות, עם הכנסות של 10 מיליון דולר, שסרטה הבא "וונדר וומן 1984", ייראה אור בשנה הבאה.





המגזין היוקרתי כתב על השחקנית הישראלית: "גדות, שתפקידה כ'וונדר וומן' הזניק אותה אל התהילה היא חברה חדשה ברשימה. הסרט אותו ביימה פטי ג'נקינס הכניס 821.8 מיליון דולר בקופות, ועל אף שהיא קיבלה עליו שכר בגובה 6 ספרות בלבד (300 אלף דולר, על פי הפרסומים), התשלום הגבוה שקיבלה עבור הסרט השני, יחד עם השתתפותה בקמפיין של חברת 'רבלון', הזניקו אותה לרשימת הנשים המרוויחות בהוליוויד".



עוד הופיעו ברשימה ריס ווית'רספון שקיבלה 16.5 מיליון דולר, מילה קוניס שהרוויחה 16 מיליון דולר, ג'וליה רוברטס שהכניסה לכיסה 13 מיליון דולר, קייט בלאנשט, מליסה מקארת'י ואחרות.