השחקנית האיטלקייה אסיה ארג'נטו, דמות מובילה בתנועת Me Too, הכחישה היום (שלישי) כי קיימה יחסי מין עם קטין, וכינתה את ההאשמות "חלק מרדיפה מתמשכת". הניו יורק טיימס דיווח ביום ראשון כי ארגנטו שילמה 380 אלף דולר לשחקן ג'ימי בנט בעקבות תקרית במלון בלוס אנג'לס ב-2013. השחקנית האשימה בעבר את המפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין בכך שאנס אותה בחדר מלון במהלך פסטיבל קאן ב-1997,
"אני מכחישה בתוקף ומתנגדת לתוכנה של הידיעה בניו יורק טיימס כפי שהופצה בחדשות בארצות הברית ובעולם", נמסר מנציגה של ארגנטו. "אני המומה ופגועה מקריאת חדשות שהן כוזבות לחלוטין. מעולם לא קיימתי יחסי מין עם בנט", הוסיפה. השחקנית אמרה כי היא הייתה קשורה לבנט "בקשרי ידידות בלבד" במשך מספר שנים. "הידידות הסתיימה לאחר שנחשפתי בפרשת ויינשטיין, ובנט ביקש ממני כסף מופקע באופן בלתי צפוי".
ארגנטו הוסיפה כי בן זוגה, השף המנוח אנתוני בורדיין, "פחד מהפרסום השלילי האפשרי שאדם כזה, שאותו ראה כמסוכן, יכל להמיט עלינו. החלטנו להתמודד בחמלה עם דרישתו של בנט לעזרה ולתת לו אותה. אנתוני החליט באופן אישי לעזור לבנט כלכלית, בתנאי שהוא לא ייכנס יותר לחיינו". כזכור, בורדיין התאבד בצרפת בחודש יוני בגיל 61.

 אנתוני בורדיין. צילום: רויטרס
אנתוני בורדיין. צילום: רויטרס