מתנה לשנה החדשה? אתר גרמני בשם Macerkopf פרסם הודעה שהשיג מטעם אחת מספקיות הסלולר במדינה, וממנה עולה כי המכירה של מכשירי האייפון החדשים תחל ביום שישי, ה-14 בספטמבר. פרסום ההודעה מאשר הערכות קודמות, שטענו כי אירוע ההכרזה של אפל, שרבים ממתינים אליו בקוצר רוח, יתקיים בין התאריכים 10-12 בספטמבר. בנוסף, מניתוח שנערך במספר אתרים, שבדק את התאריכים שבהם אפל קיימה את אירועי הקיץ שלה, עולה כי יום רביעי בשבוע השני בספטמבר הוא היום המועדף להכרזה על מכשירים חדשים.

על פי השמועות ברשתות החברתיות, מסתמן כי אפל תכריז על שלושה דגמים שונים, בהם גרסה משודרת לאייפון איקס, וגרסה זולה של אייפון. המכשירים השונים יצוידו במסכים בגדלים: 5.8 אינץ', 6.1 אינץ' ו-6.5 אינץ' (גודלו של הנוט 9 של סמסונג שהוכרז מוקדם יותר החודש). שמועה נוספת שנפוצה בשבוע האחרון היא אודות אביזר שיצטרף למכשירים החדשים.

עם זאת, סביר מאוד להניח שבמידה וסטיב ג'ובס היה בחיים, הוא לא היה מאשר אותו. דיווח אשר מצטט אנליסטים סינים טוען כי הדור הבא של המכשירים יצויד בעט סטילוס, דבר אשר מוכר כיום בעיקר מהפאבלט של המתחרה הדרום קוריאנית, שאף ייצרה את המסכים של האייפון איקס. עם זאת, חשוב להדגיש כי ניתן להשתמש באייפון עם עטי סטילוס של חברות אחרות.
סטיב ג'ובס מציג את האייפון הראשון. צילום: רויטרס


כזכור, ג'ובס המנוח התנגד לשילוב סטילוס במכשירים, וטען לדברי מקורבים כי הם "לא אינטואיטיבים". בנוסף, באירוע ההכרזה של המכשיר הראשון בשנת 2017 הוא אמר: "מי רוצה סטילוס? במילא מאבדים אותם וזה מבאס. מי משתמש בהם? אף אחד לא רוצה להשתמש בהם אז בואו לא ניתן אותם". בביוגרפיה שלו אף נכתב כי הוא אמר: "אלוהים נתן לנו 10 סטילוסים" והתכוון לאצבעות הידיים.