ריאליטי מוזיקלי חדש בשוק: לפני כחודשיים פורסם כי הזכיינית "רשת 13" רכשה את הפורמט המצליח "THE FOUR" שמשודר בארה"ב, מהחברה הישראלית "ארמוזה פורמטס", וכעת מגיעה ההודעה הרשמית על פאנל השופטים שיכלול את המוזיקאים מוקי, דיקלה, גלעד כהנא ומארינה מקסימיליאן.



הפורמט נמכר לפני כשנה על ידי חברת ההפקות הישראלית המצליחה לרשת הטלוויזיה האמריקאית "FOX" ועד כה הופקו לו שתי עונות שזכו להצלחה בארה"ב. חברת ההפקות של אבי ארמוזה יצרה בעבר את הפורמטים "מחוברים", "בני ערובה" ו"לעוף על המיליון", ומכרה אותם ברחבי העולם.





הרעיון החדשני מאחורי "THE FOUR הוא בכך שמתחילת העונה לא קיים שלב האודישנים, כפי שמכירים אותו. "רביעיית הגמר" שנבחרה בקפידה על ידי צוות השופטים, מוצגת למעשה כבר בפרק הראשון של התוכנית.


בכל פרק, יגיעו מתמודדים חדשים שינסו את מזלם ויעברו אודישן מול השופטים, כאשר ההחלטה אם להכניס אותם ל"קרב" על הכניסה לרביעיית הגמר, חייבת להיעשות בהסכמה פה אחד על ידי צוות השופטים.

 מארינה מקסימיליאן. צלם : רפי דלויה
מארינה מקסימיליאן. צלם : רפי דלויה


מוקי. צלם : מרוה שרון
מוקי. צלם : מרוה שרון


המתמודד בוחר מול מי מהנבחרת הוא נלחם, במטרה "להעיף" אותו הביתה, ולתפוס את מקומו ברביעייה שנבחרה. את המנצח ב"דו קרב", בין המתמודד הוותיק לחדש, יבחר הקהל וייתן לו כרטיס כניסה לרביעייה החדשה. השיא מגיע בפרק הגמר כאשר ארבעת הפיינליסטים נלחמים לראשונה ראש בראש אחד נגד השני על המקום הראשון.

את הגרסה האמריקאית מנחה סולנית להקת "THE BLACK EYED PEAS" פרגי, והשופטים הם פאף דדי (שון קומבס), די ג'יי חאלד ומייגן טריינור. בנוסף לארה"ב, שודרה התוכנית ברוסיה, ברומניה ובפרו.

גלעד כהנא. צלם : אריאל בשור
גלעד כהנא. צלם : אריאל בשור


דיקלה. צלם: אורית פניני
דיקלה. צלם: אורית פניני