סוהרת בבית כלא בדנמרק הודחה מתפקידה אחרי שהודתה שפלירטטה עם הממציא פיטר מדסן, שמרצה עונש מאסר על רציחתה של העיתונאית קים וייל וביתור גופתה, ואף חשפה כי היא פיתחה רגשות כלפיו. לפי הדיווחים בתקשורת הדנית, הסוהרת בת ה־40, אם לשניים ששמה לא נחשף, הייתה מוצבת בכלא ווסטרה שבקופנהגן, שם הוחזק מדסן (47) עד שהועבר במאי האחרון לכלא המאובטח סטורסטרום על מנת לרצות את עונש מאסר העולם שנגזר עליו השנה.

בשיחה עם הצהובון "אקסטרה בלאדט" סיפרה הסוהרת לשעבר כי היא נהגה לחפש את מדסן כמה פעמים במהלך יום העבודה והם אף היו מדברים מבעד לדלת התא. "היו לנו שיחות טובות והיה קשה להפסיק", אמרה האישה, שהדגישה כי מעולם הם לא קיימו יחסי מין. "מובן שזה לא בסדר ואסור לעשות את זה, אבל עשינו את זה בכל זאת". 
 
לטענתה, היא חלמה לעבור יום אחד לחיות עם מדסן ואפילו הביעה את כוונתה להתפטר מתפקידה כדי שתוכל לנהל עמו קשר. היא ציינה שאינה יודעת אם היא התאהבה ברוצח, אבל הוסיפה כי "קשה לדעת איך אני מרגישה". גם כאשר עבר מדסן לכלא החדש הם המשיכו בחלופת מכתבים, כאשר הסוהרת השתמשה בשם משפחתה מלפני הנישואים. כשהרשויות בכלא סטורסטרום גילו זאת הם התריעו על כך ובעקבות זאת הודחה הסוהרת. בשירות בתי הסוהר הבהירו כי יחסים בין סוהרים לאסירים אסורים לחלוטין ומהווים בסיס לפיטורים. 

הצוללת בה נראתה בפעם האחרונה העיתונאית קים וייל. צילום: AFP
הצוללת בה נראתה בפעם האחרונה העיתונאית קים וייל. צילום: AFP

 

מדסן הורשע באפריל האחרון ברצח מכוון של העיתונאית השוודית קים וייל, שהגיעה לצוללת שבנה לצורך הכנת כתבה. גופתה המבותרת התגלתה על החוף. בית המשפט קבע שיש הוכחות שמדסן ביקש לרצוח אישה וכי וייל רק נקלעה למקום במקרה - וגזר עליו מאסר עולם.