בימינו, קשה לנו לדמיין את החיים ללא הסמארטפונים, ואין מי שלא מכיר את ההרגשה המלחיצה הזו כשלפתע נגמרת הסוללה או כשאנחנו לא מוצאים אותו. אי לכך, זה לא באמת מפתיע שאנשים עושים דברים ממש הזויים כשתרחיש אימה כזה מתממש, ואפילו מוכנים להסתכן בשל כך במעצר. תוכל להעיד על כך צעירה מפלורידה, שעשתה מעל ומעבר וקצת נסחפה, לאחר שנגמרה לה הסוללה בסמארטפון.



אותה צעירה הזויה, דקויה טיילור בת ה-20, שוטטה בבניין מגורים סביב חצות והחלה לדפוק על דלתות של דירות, וביקשה מהדיירים שיתקשרו למשטרה כי נגמרה לה הסוללה. השוטרים אכן הגיעו לבסוף, אך רק בגלל שהתקבלה תלונה על אדם חשוד שמשוטט בבניין בשעת לילה מאוחרת. אך כשאלו הגיעו למקום הם לא מצאו שם אף אחד ונותרו מבולבלים. בעודם מחפשים אחריה, השוטרים שמעו לפתע אזעקת כיבוי אש מפועלת מבניין סמוך. "כשהלכנו לשם ראינו אישה בקומה הרביעית מאותתת לעברינו", סיפר אחד השוטרים שהגיבו לקריאה.



רצתה תשומת לב כי התרוקן לה המסארטפון. דקויה טיילור, תמונת מעצר
רצתה תשומת לב כי התרוקן לה המסארטפון. דקויה טיילור, תמונת מעצר



טיילור הסבירה להם שניסתה להסב תשומת לב של אנשים, לאחר שחברים הורידו אותה באזור והיא נתקעה עם טלפון ריק ובלי שום דרך להגיע הביתה.  כשנשאלה היכן היא מתגוררת סירבה לתת להם כתובת מדויקת, רק אמרה שהיא גרה במחוז אחר.



על אף כל הבלגן שחוללה, טיילור נעצרה לבסוף רק על הפעלת שווא של אזעקת כיבוי האש. יחד עם זאת, מאוד יתכן שהשוטרים הבינו שהצעירה באמת נתקעה בלי אפשרות לחזור הביתה ושחבריה מניאקים. בשלב זה לא ידוע האם היא הצליחה להטעין את הטלפון שלה או לא.