הורים יודעים שאסור להם להשאיר את ילדיהם ולו לרגע ללא השגחה, אפילו כשהם ישנים, שכן במהרה יכול להתרחש אסון כבד. לאחרונה אב מווירג'יניה למד זאת על בשרו, לאחר שהתעורר ומצא את בנו בן ה-3 ללא רוח חיים בתוך מייבש הכביסה - יום לאחר יום הולדתו. האב, צ'ט לוייד, סיפר במהלך חקירתו במשטרה שהתעורר אותו יום מאוחר, כי היה ער כל הלילה בניסיון להרדים את בנו, ברנמטלי.

לדבריו, הלך לחדרו של ברנטלי וגילה שהוא לא בעריסתו, ולאחר שחיפש אותו ברחבי הבית מצא אותו נעול בתוך מייבש הכביסה. הוא הוציא אותו מהמייבש והביא אותו לסלון והצליח לאתר דופק. "הוא לא הגיב, היה מכוסה זיעה והיה מאוד חם למגע", סיפר לוייד. "אני לא יודע, אולי הוא נכנס לפאניקה ולא הצליח לצאת. יש לו אסתמה". הוא התקשר למשטרה בחמש בערב ב-7 לאוגוסט ואמר להם שבנו "לא נושם", ולאחר מכן התקשר לאימו של ברנטלי, אמנדה ריי ואמר לה שעליה להגיע לביתו במהירות.
 

לא התנהג כהרגלו אותו יום. ברנטלי בן ה-3 ואימו אמנדה
לא התנהג כהרגלו אותו יום. ברנטלי בן ה-3 ואימו אמנדה


על פי חדשות "וירג'יניה פיילוט", לויד וריי נפרדו לפני כשנה, ומאז הוא וברנטלי התגוררו יחד. לוייד סיפר שבאותו יום תכנן לחגוג לבנו את יום הולדתו יחד עם ריי, אך בשל התנהגותו זה היה בלתי אפשרי. לדבריו, ברנטלי "לא התנהג כהרגלו והיה במצב רוח רע" ובכה שעות על גבי שעות, אז צ'ט נתן לו לישון לזמן מה על הספה לפני שהכניס אותו לעריסה שלו. לאחר מכן עשה כביסה והלך לישון בשעת לילה מאוחרת מאוד. כשהתעורר כאמור, מצא את בנו ללא רוח חיים.

על פי משטרת וירג'ינה, הפעוט מת סביב השעה חמש - חמש וחצי אותו בוקר, ונסיבות מותו עדיין נחקרות. "אין בזה שום היגיון", סיפרה ריי שהתקשתה להאמין לגרסה של לוייד למה שקרה. "שום דבר מזה לא מסתדר לי. אני לא מבינה איך הילד שלי נכנס למייבש, אני לא מצליחה להבין איך הוא ננעל בפנים". היא אמרה בצער ש"זה קרה יום לאחר יום הולדתו. אפילו לא הספקתי להגיד לו מזל טוב".
 

בכה שעות על גבי שעות ביום הולדתו. ברנטלי לוייד
בכה שעות על גבי שעות ביום הולדתו. ברנטלי לוייד