המשטרה הודיעה כי הגישה כתב אישום היום (חמישי) כנגד תושב מזרח ירושלים בן 42 שפרץ לבית בשכונת תלפיות בעיר. על פי הדיווח, ביום שישי האחרון בשעות הלילה, התקבל במוקד 100 דיווח מתושב השכונה, שאמר כי הוא נמצא כרגע בחו"ל, אך מזהה במצלמות האבטחה שני אנשים אשר פרצו לביתו.
שוטרים שפעלו בקרבת מקום הצליחו להגיב לדיווח במהירות ולהגיע בתוך דקה לכתובת הרלוונטית, וערכו סריקות בהן הבחינו בחשודים שנמלטו רגלית. לאחר מרדף קצר של השוטרים, נעצר אחד מהם, אשר לבש כפפות על ידיו ושקיות ניילון על רגליו במטרה לטשטש ראיות היכולות להביא לזיהויו. הוא הובא לחקירה בחשד להתפרצות לבית מגורים במטרה לגנוב, והיום כאמור הוגש נגדו כתב האישום, והמשטרה ביקשה להאריך מעצרו עד תום ההליכים.
במשטרה ביקשו למסור כי "התגובה הנחושה והמעצר 'על חם' מהווים נדבך חשוב ומרכזי בפעילותה של משטרת ישראל נגד כל אדם המרשה לעצמו לחדור לשטחו הפרטי של האזרח שומר החוק, ובמעשיו לפגוע ברכושו וביטחונו, ועושה זאת תוך הפעלת מגוון אמצעים על מנת לשים ידה על החשודים תוך זמן קצר ולהשיב לאזרחים את רכושם".

"פריסתם של שוטרי משטרת ישראל ברחבי העיר, הביאה פעם נוספת לתגובה מהירה מאוד של השוטרים, סיכול כוונותיו של החשוד ולמעצרו. זאת, כחלק מהיערכותה של המשטרה המתבצעת כל העת למען האזרחים הנורמטיביים". עוד אמרו, כי בעל הדירה עודכן מיד עם תפיסתו של החשוד על המעצר.