בדרך כלל אנשים יעשו מעל ומעבר כדי לשמח את בני הזוג שלהם, על מנת להוכיח להם את אהבתם ונאמנותם. אבל לפעמים, בני אדם גם יכולים להיות קצת יותר מדי קיצוניים (וטיפשים), כמו טאנג, גבר מהעיר מצ'נגדו שבסין, שהבין שהבטיח לחברתו יותר ממה שהוא יכול לתת  אמר לבת הזוג שלו שיקנה לה מכונית יוקרה מהממת, ומאז היא הזכירה לו זאת בכל פעם שהם נפגשו.


הבעיה הייתה, שלטאנג לא היה הסכום הדרוש ולכן הוא גם די התחרט על מה שאמר לה. אבל במקום לספר לה את האמת הוא החליט לעשות מעשה קיצוני, בתקווה שכך היא לא תוכל להאשים אותו על שלא עמד במילה שלו. על פי דיווח של ה-Chengdu Business Daily, טאנג לקח יום אחד את זוגתו, יאנג, ושני אחיה לסוכנות רכב כדי לבחור עבורה מכונית. הוא הסביר להם שכבר שילם מקדמה, וכשהגיעו ביקש שימתינו לו בתוך החנות בעוד הוא הולך להביא את הכסף.

זייף שוד כדי לא לקנות לחברתו מכונית. טאנג בבית החולים
זייף שוד כדי לא לקנות לחברתו מכונית. טאנג בבית החולים

 
אבל לטאנג לא הייתה כוונה לשלם על רכב בשום שלב שהוא, ובמקום זאת הוא נכנס לסופר בקרבת מקום וקנה סכין מטבח. באמצעותה, הוא חתך את זרועותיו כך שהוא יראה כאילו ניסו לשדוד אותו, ולאחר מכן התקשר לזוגתו וסיפר לה ששדדו אותו באיומי סכין ולקחו את כל כספו. טאנג היה בטוח שחברתו תשמח שהוא לא נהרג ופשוט תניח לזה, אבל התכנית לא התנהלה כמתוכן והיא ואחיה התקשרו למשטרה ואז לקחו אותו לבית החולים.

במהלך החקירה, יאנג הסבירה לשוטרים שטאנג סיפר לה שהוא בא ממשפחה עשירה, מה שמיד גרם להם להבין שהוא זה עומד מאחורי ה"שוד" האלים. בגלל שהתברר שהוא שיקר לרשויות, כעונש טאנג קיבל קנס גבוה ומאסר של עשרה ימים. באשר לבת זוגו, בשלב זה לא ברור אם היא הסכימה להישאר איתו לאחר שגילתה שהמצב הכלכלי שלו ממוצע בלבד.
 

חתך את עצמו כדי שהשוד יראה אמיתי. טאנג קונה סכין בסופר
חתך את עצמו כדי שהשוד יראה אמיתי. טאנג קונה סכין בסופר