מפכ"ל המשטרה לשעבר יוחנן דנינו לא נח לרגע. תשעה חודשים לאחר שפרש מתפקיד יו"ר דירקטוריון מגדל, דנינו מנסה לנצל את הידע שצבר בתחומי הביטוח ולשלבו בניסיון שיש לו בתחום הביטחון האזרחי. ל"מעריב־השבוע" נודע כי בימים אלה החל דנינו בהקמת מיזם שיעסוק בביטוחי סייבר וכיסוי נזקי הרכוש שעלולים להיגרם כתוצאה ממתקפות סייבר. דנינו כבר נפגש עם משקיעים, במטרה לשכנע אותם להשקיע בפרויקט. 
יש לציין כי תחום ביטוח הסייבר נחשב לחדשני יחסי גם ברמה העולמית. חברת הביטוח הבינלאומי לויד’ס מנסה לשווק כיסוי ביטוחי לסוג זה של מקרים, אבל הנושא נמצא בשלביו הראשונים. מלבד זה, דנינו מקדם מיזם ביטוחי נוסף, בתחום דומה, עם עופר אליהו, לשעבר מנכ"ל מגדל. עופר אליהו ויוחנן דנינו פרשו ממגדל באותו המועד, בעקבות מהפך ניהולי שביצע שלמה אליהו, בעל השליטה בחברה. השניים שומרים על מערכת יחסים טובה ועל רקע זה גם נולד הרעיון לשיתוף פעולה עסקי. עופר אליהו מעדיף שלא להשתלב בעסקי המשפחה, אלא בעסקים פרטיים.
לאחרונה פורסם כי דנינו עובד גם עם חברת המידע בלק קיוב, כיועץ מיוחד בתחומי ביטחון המולדת. בתשובה לפניית “מעריב־השבוע" מסר עופר אליהו כי הוא אכן בודק את האפשרות לשיתוף פעולה עם דנינו, אך בשלב זה אין מה לספר, כי הכול נמצא בשלבים הראשונים.

דנינו אישר כי הוא החל במגעים להקמת מיזם בתחום ביטוחי הסייבר, אך לדבריו בשלב זה אין לו עדין מה להוסיף.