ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו השתתף היום (שני) בכנס ראשי רשויות ומועמדי הליכוד בבחירות המקומיות, בו השתתפו בכפר המכבייה גם למעלה מ-100 נציגים מכל רחבי הארץ: ״בבחירות המקומיות הקרובות נחזק את כוחו של הליכוד בכל רחבי הארץ. נעשה זאת בזכות התמיכה האדירה של הציבור הישראלי שרואה את ההישגים הכבירים שלנו", אמר נתניהו. 


לדבריו, "בבחירות הכלליות, ואינני יודע בדיוק מתי הן תהיינה, המספר 35 מנדטים הוא סביר והמספר 40 הוא יעד. אנחנו מכוונים לשם. בעזרת השם ובעזרתכם, בסיעתא דשמיא - סיעת הליכוד תגדל עד השמיים. בהצלחה בבחירות הקרובות, אנחנו נתמוך בכם ונעזור לכם - קדימה לניצחון גדול מאוד". 

אמש סיים נתניהו ביקור בליטא, במהלכו קיים מסיבת עיתונאים משותפת עם מקביליו מהמדינות הבלטיות, ליטא, אסטוניה ולטביה, לאחר שנפגש איתם במסגרת פסגת המדינות הבלטיות שנערכה בליטא ואליה הוזמן. בנאומו תקף נתניהו את האיחוד האירופי על מה שהוא הגדיר כמדיניותו המעוותת כלפי ישראל, ועל הסיוע שהארגון מעניק לאיראן במטרה לשמר על הסכם הגרעין.

"אני מבקש, ללא בושה, את עזרתם של ידידיי כאן בתיקון של מה שלדעתי הוא עמדה מעוותת על ישראל באיחוד האירופי", אמר נתניהו, "שוחחנו על מספר דרכים שבהן נוכל לקדם הבנה רבה יותר".  נתניהו ציין כי ההסכם הגרעין עליו חתמו איראן ושש המעצמות, ארצות הברית, גרמניה, צרפת, בריטניה, רוסיה וסין והנשיא האמריקאי דונלד טראמפ פרש ממנו, מסכן את אירופה, ולא בלם את פרויקט הגרעין האירופי.



"הסכם הגרעין עם איראן איים גם על אירופה, משום שהיא לא ממש בלמה את המירוץ להשיג נשק גרעיני. למעשה, היא אפשרה לאיראן לעסוק בהעשרת אורניום בצורה בלתי מוגבלת. בתוך מספר שנים זה היה מוביל אותם לא לפצצה גרעינית אחת אלא לארסנל גרעיני שלם", טען נתניהו והזהיר כי "באותו הזמן, הוא הכניס לאיראן מיליארדים של דולרים שאותם ניצל המשטר כדי לדכא את עמו בתוך איראן, שסובל תחת משטר העריצות, וכמובן כדי להרחיב את ההשתלטות האיראנית במזרח התיכון - בעיראק, בסוריה, בתימן, בלבנון ובמקומות רבים אחרים".