לאחר משחקי הכדורגל פיפ”א ושיעורי טיסה וירטואליים הגיע תורו של משחק הגולף. החברה הדרום קוריאנית גולף זון משקיעה סכום ראשוני של 4 מיליון שקל בניסיון להחדיר את תרבות המשחק לישראל, דרך סימולטורים. בשלב ראשון יוצעו שירותיה למרכזי תרבות ופנאי, מרכזים מסחריים, מגדלי יוקרה, בתי מלון, מרכזים אקדמיים וללקוחות פרטיים.  לצורך העניין כבר נחתמו הסכמים לשיתוף פעולה עם מספר גורמים ובהם רשת בתי המלון HUBI ויזמי נדל”ן בפריסה ארצית.



החברה מייצרת טכנולוגיות מתקדמות לסימולטור גולף Indoor בפריסה עולמית. היא מציגה סימולטור הנשען על טכנולוגיות המשלבות בין משחק פעיל למשחק וירטואלי. לפי תנאי המשחק, השחקן חובט בכדור ואלגוריתמים שנבנו מ־251 פטנטים מנתחים על פי עוצמת המכה והזווית את המרחק, את מהירות הכדור ואם נכנס לגומחה.



הסימולטור החדשני כולל שתי מצלמות בעלות מהירות גבוהה במיוחד של 2,000 שוטים בשנייה.  הסימולטור פותח במשך שלוש שנים בליווי מקצועי של אלוף הגולף בקוריאה הדרומית והוא מאפשר משחק סימולטני בין שישה שחקנים מרחבי העולם, בדרגות שונות.



המפתחת היא חברה דרום קוריאנית שנוסדה בשנת 2000 ומובילה את שוק הסימולטורים למשחקי גולף בעולם. חן תורג’מן, מנכ”לית החברה בישראל: “תרבות הגולף סחפה את אסיה ואת ארה”ב, ועם כניסת הפעילות שלנו למרכזי התרבות והפנאי היא מגיעה לישראל”.